Vuorovaikutteiset luennot, pienryhmä-, pari- ja yksilötyöskentelyä. Opiskelija saa palautetta tehtävistä opettajalta ja vertaispalautetta muilta opiskelijoilta.
Tämä opintojakso kuuluu kaikkiin Haaga-Helian tutkintoihin ja opiskelija voi osallistua mille tahansa toteutukselle. Tämä kyseinen toteutus on suunnattu liiketalous-tutkinnon opiskelijoille. Tämä tarkoittaa, että alakohtaisuus on otettu huomioon materiaalien ja harjoitusten sisällöissä. Osaamistavoitteet ja arviointikriteerit ovat kaikilla toteutuksilla yhtenevät.
Opintojakson kirjalähteet:
Bergström & Leppänen, Yrityksen asiakasmarkkinointi
Lisälukemisto:
Kotler, Principles of Marketing
Armstrong – Kotler: Marketing: an introduction, International edition, 2015 tai uudempi painos. Upper Saddle River, New Jersey: Pearson Education, Inc.
Muut Moodlessa jaettavat materiaalit
Opintojaksolla käytetään esimerkkejä alan yrityksistä.
Malmin toimipiste
Tentti järjestetään opintojakson lopuksi Moodlessa. Uusintatentti on Examissa.
Suomi
Opintojaksolla hyödynnetään myös kansainvälisiä yritysesimerkkejä.
25.03.2024 - 17.05.2024
Kaksi ryhmätyönä toteutettavaa asiakaspersoona & markkinointimix-tutkimusta kohdeyritykselle.
08.01.2024 - 22.03.2024
Kahdet viikkotunnit lukujärjestyksen mukaan.
AHOT sovittava opettajan kanssa opintojakson alussa.
Anne-Maija Selin
15 - 45
Tentti ja opintojakson tehtävät. Tarkemmat arviointikriteerit löytyvät Moodlesta.
TRALI Tradenomi liiketalous
0.00 op
0.00 op
H-5