Tämä opintojakson toteutus on online-toteutus, johon kuuluu kahdeksan online-tapaamista. Kukin kurssitapaaminen sisältää luento-osuuden sekä oppimistehtäviä pienryhmissä. Opettaja ilmoittaa Zoom-osallistumislinkin ennen opintojakson alkua.
Berg, O., Gustafsson, H. & Friedman, D. 2018. Digital workplace strategy & design: A step-by-step guide to an empowering employee experience. [Malmö]: Unicorn Titans AB.
Huhta, M. & Myllyntaus, V. 2021. Työnantajabrändi ja työntekijäkokemus: Rakenna vetovoimainen työpaikka, jota tavoittelemasi työntekijät rakastavat ja kilpailijasi kadehtivat. Alma Talent. Helsinki. E-kirja. (https://haaga-helia.finna.fi/Record/3amk.292998)
Luukka, P. 2019. Yrityskulttuuri on kuningas: Mikä, miksi, miten? Helsinki: Alma Talent.
Morgan, J. & Goldsmith, M. 2017. The Employee Experience Advantage. John Wiley & Sons, Incorporated.
Mosley, R. & Schmidt, L. 2017. Employer branding. Hoboken, John Wiley & Sons, Inc. NJ.
Vuorinen, T. 2013. Strategiakirja: 20 työkalua. Talentum. Helsinki. (Employer branding osuus)
Lisäksi muut opettajan ilmoittama oppimateriaali (ilmoitetaan kurssin alussa).
Haaga-Helian kirjaston sivuilta löytyy myös runsaasti kirjoja, artikkeleita ja e-kirjoja esim. hauilla: Employer Brand, työnantajabrändi, employee experience ja työntekijäkokemus
Pasilan toimipiste
Suomi
Osa oppimateriaaleista on kansainvälisiä ja englanninkielisiä.
24.03.2025 - 16.05.2025
Oppimismenetelmiä tällä kurssilla ovat verkkotapaamiset, itsenäinen työskentely, pienryhmätyöskentely ja verkkotehtävät
02.01.2025 - 21.03.2025
Online-luentojen aikataulu (tiistai-iltaisin klo 17:40-20:30 Zoomin välityksellä): 25.3., 1.4., 8.4., 15.4., 22.4., 29.4., 6.5., ja 13.5.
Margit Suurnäkki
31 - 60
LUJOM Liiketoiminnan uudistamisen ja johtamisen koulutus, PAKEM Palveluliiketoiminnan johtamisen ja kehittämisen koulutus
0.00 op
1.00 op
H-5