Kurssi järjestetään ONLINE verkkototeutuksena ja viikottaiset kurssitapaamiset järjestetään virtuaalisesti.
Oppimateriaalit ilmoitetaan kurssin alussa.
Opinnot ja tehtävät peilaavat yritysten ja organisaatioiden arkea. Opiskelijat soveltavat oppimaansa omissa organisaatioissaan.
Pasilan toimipiste
Suomi
Osa oppimateriaaleista on kansainvälisiä ja englanninkielisiä.
23.10.2023 - 15.12.2023
Oppimismenetelmiä tällä kurssilla ovat verkkotapaamiset, itsenäinen työskentely, pienryhmätyöskentely ja verkkotehtävät.
12.06.2023 - 20.10.2023
Opinkojakson toteutus sijoittuu ajanjaksolle 23.10.-15.12.2023.
Ensimmäinen yhteinen virtuaalitapaaminen pidetään tiistaina 24.10.2023 klo 17:40-20:30. Opettaja ilmoittaa osallistumislinkin ennen kurssin alkua.
Margit Suurnäkki
31 - 60
Kurssin tavoitteena on antaa opiskelijalle kattava kuva työntekijäkokemukseen ja työnantajabrändiin liittyvistä asioista.
Kurssilla käsiteltäviä aiheita:
- Työnantajabrändi
- Työntekijäkokemus
- Omistautuminen
- Työmotivaatio
- Työn merkityksellisyys tietotyössä
- Työn imu ja työn tuunaaminen/muotoilu tietotyössä
- Myönteinen organisaatiokulttuuri
- Työhyvinvoinnin edistäminen
- Työntekijäkokemuksen ja työnantajabrändin mittaaminen
Arviointikriteerit
Arviointikriteeri - arvosana 1
Opiskelija tunnistaa työntekijäkokemukseen vaikuttavia eri tekijöitä ja osaa määritellä työntekijäkokemukseen liittyviä teoreettisia käsitteitä. Hän osaa määritellä joitakin lähestymistapoja työnantajabrändin kehittämiseksi sekä osaa selittää työyhteisön hyvinvointiin vaikuttavia asioita. Hän osaa selittää, miten myönteistä kulttuuria ja työn merkityksellisyyttä tuetaan organisaatiossa.
Arviointikriteeri - arvosana 3
Edellisten lisäksi hän soveltaa teoriakäsitteitä työntekijäkokemuksen ja työnantajabrändin kuvaamiseen ja analysointiin. Hän osaa arvioida usean eri muuttujan avulla, miten organisaation jäsenten työntekijäkokemusta tuetaan. Hän osaa perustellen suositella sopivia tapoja mitata työntekijäkokemusta. Hän pystyy soveltamaan opintojakson käsitteitä organisaation kehittämiseksi. Hän pystyy arvioimaan organisaation sisäisiä käytäntöjä.
Arviointikriteeri - arvosana 5
Edellisten lisäksi opiskelija osaa monitahoisesti arvioida työntekijäkokemusta ja työnantajabrändiä yhdistäviä tekijöitä. Hän osaa arvioida työntekijäkokemuksen mittaamisen tapoja. Hän osaa tehdä perustellun analyysin ja kehittämisehdotuksen organisaation työntekijäkokemuksen ja työnantajabrändin kehittämiseksi.
LUJOM Liiketoiminnan uudistamisen ja johtamisen koulutus, LITEM Liiketoiminnan teknologiat -koulutus, PAKEM Palveluliiketoiminnan johtamisen ja kehittämisen koulutus
0.00 op
0.00 op
H-5