Intensiivitoteutus
Keskustelevat luennot ja ryhmäkeskustelut
Itsenäinen opiskelu
Dugan, J. 2017. Leadership Theory (engl.)
Kaikki opintojaksolla tuotettu materiaali sekä artikkelit/videot Moodlessa.
Opiskelijat peilaavat omaa työelämäkokemustaan keskusteluissa. Vierailija 1.10. 2022 Tea Siikonen, Head of Corporate Communications & Responsibility, MTV Oy.
Pasilan toimipiste
Ei tenttiä
Suomi
22.08.2022 - 14.10.2022
Keskustelu- ja reflektointitehtäviä opintojakson tapaamisissa. Kaksi kirjallista tehtävää.
13.06.2022 - 19.08.2022
Lähitapaamiset
27.8
10.9
1.10
Jos sinulla on aikaisemmin hankittua teoreettista ja käytännön osaamista opintojakson sisällöistä, ohjeet ns. AHOT-käytäntöihin ovat Pepissä. Aikaisemmin hankitun osaamisen tunnustamista (AHOT) on haettava ennen opintojakson toteutuksen alkua.
Eija Kjelin
15 - 40
Asteikko 0-100 tehtävien pisteet yhteenlaskettuna
Alle 50 pistettä = Hylätty
50 - 59 pistettä = 1
60 - 69 pistettä = 2
70 - 79 pistettä = 3
80 - 89 pistettä = 4
90 - 100 pistettä = 5
Arviointikriteerit
Arviointikriteeri - arvosana 1
Opiskelija osaa reflektoida omaa johtajuuttaan ja tunnistaa kehittämisen tarpeensa. Opiskelija asettaa itselleen tavoitteita ja rakentaa itsearvioinnin menetelmiä. Hän tunnistaa erilaisia lähestymistapoja johtajuuteen. Opiskelija pystyy toimimaan dialogisessa kehittymisprosessissa muiden ihmisten kanssa.
Arviointikriteeri - arvosana 3
Opiskelija reflektoi omaa johtajuuttaan monesta eri näkökulmasta hyödyntäen johtajuustutkimusta. Hän tunnistaa omat johtajuuden kehittämisen tarpeensa. Opiskelija asettaa itselleen perusteltuja tavoitteita ja rakentaa oman kehittymisensä seurantaa tukevia arviointimenetelmiä. Opiskelija pystyy rakentamaan vuorovaikutusverkostoja, joiden kautta hän pystyy saamaan kehittymiselleen tukea.
Arviointikriteeri - arvosana 5
Opiskelija reflektoi omaa johtajuuttaan monesta eri näkökulmasta syvällisesti ja kriittisesti hyödyntäen johtajuustutkimusta ja keräämäänsä aineistoa. Opiskelija asettaa itselleen toimintaympäristönsä huomioon ottaen perusteltuja tavoitteita ja rakentaa jatkuvaa kehittymistä tukevia arviointimenetelmiä oman johtajuutensa kehittämiseen. Opiskelija pystyy rakentavalla tavalla arvioimaan, hyödyntämään ja syventämään rakentamissaan dialogisissa yhteistyösuhteissa saamiaan kehittymisehdotuksia.
LUJOM Liiketoiminnan uudistamisen ja johtamisen koulutus, LITEM Liiketoiminnan teknologiat -koulutus, PAKEM Palveluliiketoiminnan johtamisen ja kehittämisen koulutus
0.00 op
0.00 op
H-5