Osaamistavoitteet löytyvät kohdasta arviointikriteerit. Opintojakso arvioidaan asteikolla 1-5.
Lähtötaso ja sidonnaisuudet muihin opintojaksoihin
Ei edeltäviä opintoja.
Sisältö
- Urheilumarkkinoinnin erityispiirteet
- Liikuntaorganisaation markkinoinnin suunnittelu, toteutus ja seuranta kootun tiedon perusteella
- Pitkäjänteisyys markkinoinnissa, organisaation strategiasta johdetun markkinointistrategian ja tavoitteiden rooli
Arviointikriteerit
Arviointikriteeri - arvosana 1
Opiskelija hallitsee urheilumarkkinoinnin peruskäsitteet ja hahmottaa urheilumarkkinoinnin eri roolit liikunta-alalla sekä tunnistaa markkinointistrategian merkityksen markkinoinnin suunnittelussa ja organisaation myyntitavoitteiden saavuttamisessa.
Arviointikriteeri - arvosana 3
Opiskelija osaa arvioida liikuntaorganisaation tai liikuntatapahtuman markkinointia ja ymmärtää tiedonkeruun merkityksen osana markkinoinnin suunnittelua ja seurantaa. Hän osaa soveltaa markkinointistrategiaa tai kehittämistehtävissä annettuja linjauksia ja toteuttaa yksittäisiä markkinointitoimenpiteitä myyntitavoitteiden saavuttamiseksi.
Arviointikriteeri - arvosana 5
Opiskelija osaa soveltaa ja kehittää markkinointia erilaisissa liikuntaorganisaatioissa tai annetuissa kehittämistehtävissä. Hän osaa suunnitella tarkoituksenmukaisia markkinointitoimenpiteitä nojaten markkinointistrategiaan ja annettuihin myyntitavoitteisiin.
Lisätiedot
Opintojaksojen contact-, online ja blended-toteutuksilla edellytämme läsnäoloa lukujärjestykseen merkityillä opetuskerroilla. Jos olet poissa opetuskerroilta yli 25% arvosanasi laskee yhdellä numerolla. Jos olet poissa opetuskerroilta yli 50%, opintojakso hylätään.