•   CRM:n perusteet Salesforcen avulla ICB015AS2A-3002 25.03.2024-17.05.2024  2   (AVOINAMK, ...) +-
    Osaamistavoitteet
    Opiskelija ymmärtää CRM:n merkityksen liiketoiminnassa sekä ymmärtää miten asiakashallinnan liiketoimintaprosessit liittyvät toisiinsa. Opiskelija saa käsityksen CRM-järjestelmien toiminnasta ja niiden käyttötarkoituksesta. Opiskelija saa käsityksen CRM-järjestelmän roolista yrityksen it-järjestelmissä. Opiskelija osaa kurssin suoritettuaan tehdä valikoituja asiakashallinnan tehtäviä Salesforcen avulla.
    Sisältö
    Strateginen CRM, operatiivinen CRM, analyyttinen CRM, kollaboratiivinen CRM, Salesforce harjoitukset.

    Opetusmenetelmät ja ohjaus

    Kaksi etänä järjestettävää luentoa + harjoitustehtävät (mm. Salesforce Trailhead-oppimisympäristössä)

    Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

    Luentomateriaali
    Kirja: Tommi Oksanen: CRM ja muutoksen tuska : asiakkuudet haltuun
    Ajankohtaiset artikkelit / videot

    Toimipiste

    Pasilan toimipiste

    Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

    Kurssilla ei ole tenttiä.

    Opetuskieli

    Suomi

    Ajoitus

    25.03.2024 - 17.05.2024

    Oppimistehtävät

    CRM-käsitteiden määrittely, materiaalin reflektointi ja Salesforce Trailhead-oppimisympäristössä olevien, valittujen moduulien teko.

    Ilmoittautumisaika

    02.01.2024 - 26.02.2024

    Aikataulu

    Online-opetusta ti 26.3.2024 17.40-20.30 ja ke 17.4.2024 klo 17.40-20.30. Opetussessiot tallennetaan.

    Ryhmä
    • AVOINAMK
    • EVENING
    • BLENDED
    • ONLINE
    Opettaja

    Terhi Pio

    Paikkoja

    15 - 60

    Arviointitavat

    Arviointi perustuu annettuihin tehtäviin, kurssin arviointi hyväksytty / hylätty.

    Koulutus

    AVO Avoin ammattikorkeakoulu

    T&K-osuus

    0.00 op

    Virtuaaliosuus

    1.50 op

    Arviointiasteikko

    H-5