Kyseessä on toteutus, joka sisältää luentojen ja contact - opiskelun lisäksi myös itsenäistä opiskelua. Moodlessa on tehtäviä, jotka kaikki pitää palauttaa ja kukin osa-alue tulee suorittaa hyväksytysti. Kaikki tehtävät tulee palauttaa toteutuksen ajoituksen mukaisena ajanjaksona. Tehtävien suorittaminen edellyttää oppimateriaaliin perehtymistä ja luennoille osallistumista.
Materiaali on osaksi englanninkielistä- Eades, K. 2004. The New Solution Selling, The Revolutionary Sales Process That is Changing the Way People Sell. McGraw-Hill. - Eades, K. & Touchstone, J. & Sullivan, T. 2005. Solution Selling Fieldbook. McGraw-Hill. - Hänti, S., Kairisto-Mertanen, L., & Kock, H. 2016. Oivaltava myyntityö: asiakkaana organisaatio. Edita. - Roune, T. & Korpela, E. Joki. 2008. Tuloksia ratkaisujen myyntiin. Readme.fi. Jyväskylä.
Muu opettajan jakama materiaali. Materiaali jaetaan ja julkaistaan Moodlessa.
Työelämä - vierailija. Opintojaksolla perehdytään ja saadaan ymmärrys yrityksissä käytössä oleva ICT palveluiden ja ratkaisuiden kehittämisprojektista sekä prosessista, jossa tarjottava CRM ratkaisu luodaan ja hinnoitellaan yrityksen tarpeisiin. ICT Ratkaisuiden kehittäminen ja myyntiprosessin vaiheiden ymmärrys on opintojakson keskiössä.
Pasilan toimipiste
Ei tenttiä. Opintojakso suoritetaan oppimistehtäviä tekemällä ja aktiivisella tuntityöskentelyllä.
Suomi
21.10.2024 - 13.12.2024
Oppimistehtävät julkaistaan ja palautetaan Moodle alustalle sekä paikan päällä tehtävinä harjoitteina.
Opintojakson tarkempi aikataulu julkaistaan Moodlessa.
Opintojakso on mahdollista suorittaa Ahot-suorituksena jos opiskelijalla on aikaisemmin aihealueelta hankittua osaamista.
Sari Mattsson
15 - 40
Oppimistehtävät ja aktiivinen osallistuminen. Kurssi on 5op:n laajuinen. 5 opintopisteen kokonaisuus vastaa 135 tuntia opiskelijan työtä jaettuna kurssiviikoille.
Toteutuksen arviointi esitellään ensimmäisen luennon aikana.
TRATI Tradenomi tietojenkäsittely
0.00 op
0.00 op
H-5