Tämä on näyttö- eli DEMO-toteutus opiskelijoille, jotka jo osaavat opintojaksolla opittavat tiedot ja taidot. Opintojaksolla ei ole opetusta tai tapaamisia
Opiskelija näyttää aiemmin oppimansa näyttöraportissa ja -keskustelussa.
Ei ennalta määrättyä oppimateriaalia.
Opiskelija voi hyödyntää työelämäkokemuksiaan ja -osaamistaan näyttöraportissa ja -keskustelussa.
Haagan toimipiste
Näyttökeskustelu sopimuksen mukaan.
Suomi
Näyttötehtäviin sisältyy hotelli- ja ravintola-alan kuvaamista myös kansainvälisestä näkökulmasta.
19.08.2024 - 30.07.2025
Näyttö-prosessin aloittaminen Lähetä sähköpostia vastuuopettajalle (Haagassa Hanna Rinne), jossa esität perustelun sille, miksi sinun tulisi saada aiemmin hankitun osaamisen tunnustaminen tälle kurssille kokemuksesi perusteella. Kutsu kyseinen opettaja LinkedIn-verkostoosi. Näytössä kirjoitat raportin, johon sisällytät opintojakson oppimistehtävät Raportissa ja suullisessa näyttökokeessa osoitat osaamisesi liiketoiminnan palveluiden, tuotteiden ja laadun keskeisistä käsitteistä ja esittelet raporttisi. Lisätietoa DEMO-toteutuksen Moodlessa.
16.08.2024 - 16.08.2024
Opiskelija sopii näyttöraportin palautuspäivän ja näyttökeskustelun ajankohdan oman kampuksensa ohjaavan opettajan kanssa.
Haagan kampus: Hanna Rinne
Demo toteutus on valinnainen oppimistapa lähi-, online-, blended- ja virtuaalitoteutuksille.
Tällä toteutuksella ei ole opetusta
Hanna Rinne
1 - 40
Arviointikriteeri - arvosana 1
Tunnistaa majoitus- ja ravintolayrityksen liiketoimintamalleja. Ymmärtää kannattavuuden ja asiakaslähtöisyyden merkityksen majoitus- ja ravintola-alalla. Tunnistaa erilaisia ansaintaperiaatteita liiketoiminnan suunnittelussa, kehityksessä ja toteutuksessa.
Arviointikriteeri - arvosana 3
Ymmärtää majoitus- ja ravintolayrityksen liiketoimintamalleja, sekä kannattavuuden ja asiakaslähtöisyyden merkityksen majoitus -ja ravintola-alalla. Osaa vertailla erilaisia ansaintaperiaatteita liiketoiminnan suunnittelussa, kehityksessä ja toteutuksessa.
Arviointikriteeri - arvosana 5
Ymmärtää ja analysoi majoitus- ja ravintolayrityksen liiketoimintamalleja. Osaa kehittää kannattavia ja asiakaslähtöisiä tuotteita. Ymmärtää, analysoi ja osaa perustella erilaisia ansaintaperiaatteita liiketoiminnan suunnittelussa, kehityksessä ja toteutuksessa.
RESTO Restonomi
0.00 op
0.00 op
H-5