Tämän opintojakson suorittanut tai vastaavan osaamisen hankkinut opiskelija:
Osaa analysoida ja kehittää majoitus- ja ravintola-alan liiketoimintamalleja.
Ymmärtää palvelun, tuotteiden ja laadun merkityksen liiketoiminnan kehittämisessä
Osaa suunnitella kannattavia tuotteita ja palveluita asiakaslähtöisesti seuraten toimintaympäristöä.
Osaa tunnistaa erilaisia ansaintaperiaatteita ja voi perustella niillä kannattavat päätökset majoitus- ja ravintolaliiketoiminnan suunnittelussa, kehityksessä ja toteutuksessa.
Kirjallisuusluettelo, videomateriaalit, artikkelit ja luentoesitykset löytyvät opintojakson Moodle-sivuilta
Kaikki opintojakson esimerkit ovat työelämälähtöisiä.
Haagan toimipiste
Ei tenttiä
Suomi
19.08.2024 - 13.12.2024
Tehtävä 1. Liiketoimintamallit ja niiden analysointi Tehtävä 2. Trendit ja niiden vaikutus liiketoimintaan Tehtävä 3. Kannattavien ja asiakaslähtöisten tuotteiden kehittäminen Tehtävä 4. Palvelualan liiketoiminnan perustunnusluvut Lisäksi opintojaksolla arvioidaan neljä (4) tuntitehtävää, jotka vaativat läsnäolon tunnilla.
03.06.2024 - 16.08.2024
Näyttö
Hanna Rinne
15 - 40
Opintojaksojen contact-, online ja blended-toteutuksilla edellytämme läsnäoloa lukujärjestykseen merkityillä opetuskerroilla. Jos olet poissa opetuskerroilta yli 25% arvosanasi laskee yhdellä numerolla. Jos olet poissa opetuskerroilta yli 50%, opintojakso hylätään.
Kokonaisarvosana määräytyy seuraavalla tavalla:
50 p tai alle 0 hylätty
51 – 60 p 1 välttävä
61 – 70 p 2 tyydyttävä
71 – 80 p 3 hyvä
81 – 90 p 4 kiitettävä
91 – 100 p 5 erinomainen
RESTO Restonomi
0.00 op
0.00 op
H-5