Tämän opintojakson suorittanut tai vastaavan osaamisen hankkinut opiskelija:
Osaa analysoida ja kehittää majoitus- ja ravintola-alan liiketoimintamalleja.
Ymmärtää palvelun, tuotteiden ja laadun merkityksen liiketoiminnan kehittämisessä
Osaa suunnitella kannattavia tuotteita ja palveluita asiakaslähtöisesti seuraten toimintaympäristöä.
Osaa tunnistaa erilaisia ansaintaperiaatteita ja voi perustella niillä kannattavat päätökset majoitus- ja ravintolaliiketoiminnan suunnittelussa, kehityksessä ja toteutuksessa.
Kirjallisuusluettelo, videomateriaalit, artikkelit ja luentoesitykset löytyvät opintojakson Moodle-sivuilta
Haagan toimipiste
Ei tenttiä
Suomi
21.08.2023 - 15.12.2023
Tehtävä 1. Liiketoimintamallit ja niiden analysointi Tehtävä 2. Trendit ja niiden vaikutus liiketoimintaan Tehtävä 3. Kannattavien ja asiakaslähtöisten tuotteiden kehittäminen Tehtävä 4. Palvelualan liiketoiminnan perustunnusluvut
12.06.2023 - 18.08.2023
Näyttö
Anna-Liisa Aarti, Hanna Rinne
15 - 40
Kokonaisarvosana määräytyy seuraavalla tavalla:
50 p tai alle 0 hylätty
51 – 60 p 1 välttävä
61 – 70 p 2 tyydyttävä
71 – 80 p 3 hyvä
81 – 90 p 4 kiitettävä
91 – 100 p 5 erinomainen
RESTO Restonomi
0.00 op
0.00 op
H-5