Tällä toteutuksella tehdään käytännön projekti, jossa hyödynnetään asiakaskokemuksen ja asiakasymmärryksen näkökulmia.
Projektissa hyödynnetään palvelmuotoilun välineitä. Opiskelijat suunnittelevat, toteuttavat ja arvioivat projektin.
Käytettävä materiaali esitellään toteutuksen aluksi. Materiaali saatavilla Moodlessa.
Toteutuksella hyödynnetään myös aikaisempien toteutusten sisältöä ja menetelmiä (palvelumuotoilun perusteet, elämyksellisyys, projektin hallinnan menetelmät ja työkalut jne.)
Tämä projekti linkittyy vahvasti elinkeinoon. Projektissa hyödynnetään sidosryhmiä sekä alan toimijoita.
Haagan toimipiste
Tällä toteutuksella ei ole tenttiä.
Suomi
21.10.2024 - 13.12.2024
Totetuksella on projekti, joka arvioidaan oppijakson suoritustehtävänä. Projektiarviointiin liittyy itsenäisiä reflektointeja, ryhmässä suoritettuja kirjallisia sekä käytännöllisiä osioita sekä raportointia. Opiskelijan osallistuminen projektiin sen kaikissa vaiheissa on ensisijaisen tärkeää kurssin suorittamiseksi.
03.06.2024 - 18.10.2024
Periodi 2 / 2024
Nina Niemi, Sirpa Turunen
15 - 40
Opiskelijan ja ryhmän suoritusta projektin kaikissa vaiheissa arvioindaan (yksilön osaaminen sekä ryhmä onnistuminen).
Lisäksi kirjallisia suunnittelutehtäviä sekä toteutuksen ja onnistumisen analyysejä (Raportti tai vastaava)
RESTO Restonomi
0.00 op
0.00 op
H-5