•   Kestävän ja vahvan henkilöbrändin suunnittelu ENT026AS2A-3001 12.01.2026-15.05.2026  5   (NONSTOP, ...) +-
    Osaamistavoitteet
    Tämän opintojakson suorittanut tai vastaavan osaamisen hankkinut opiskelija osaa:
    - Ymmärtää brändin merkityksen liiketoiminnassa
    - Ymmärtää brändin yhteyden liiketoiminnan muihin strategisiin tekijöihin
    - Ymmärtää mistä tekijöistä muodostuu vahva henkilöbrändi
    - Osaa laatia tavoitteellisen ja liiketoimintaa tukevan henkilöbrändisuunnitelman
    Lähtötaso ja sidonnaisuudet muihin opintojaksoihin
    Suositellaan suoritettavaksi Ideasta innovaatioksi ja Liiketoiminnan suunnittelu opintojaksojen jälkeen. Sopii yhdistettäväksi muihin yrittäjyyden opintoihin, mutta sopii myös kenelle tahansa yrittäjyydestä kiinnostuneelle tutkinnosta tai suuntautumisesta riippumatta.

    Opetusmenetelmät ja ohjaus

    Non-stop virtuaali toteutus, kokonaan verkossa suoritettava. Opintojakso suoritetaan omalla aikataululla lukukauden aikana. Mukana pohdintatehtäviä ja laajempi henkilöbrändin analysointi- ja suunnittelutehtävä. Ei kontaktiopetusta.

    Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

    Tarvittava oppimateriaali on Moodlessa.

    Työelämäyhteydet

    Tehtävät tehdään työelämään pohjautuviin tietoihin.

    Toimipiste

    Pasilan toimipiste

    Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

    Toteutuksessa ei ole tenttiä. Arviointi perustuu laajempaan kirjalliseen henkilöbrändin suunnittelutehtävään.

    Opetuskieli

    Suomi

    Ajoitus

    12.01.2026 - 15.05.2026

    Oppimistehtävät

    Oppimateriaaliin perustuvia pohdintatehtäviä, jotka johdattelevat laajempaan kirjalliseen henkilöbrändin suunnittelutehtävään.

    Ilmoittautumisaika

    01.01.2025 - 01.01.2025

    Aikataulu

    Koko lukukauden kestävä non-stop virtuaali.

    Ryhmä
    • NONSTOP
    • AVOINAMK
    • VIRTUAL
    Toteutuksen valinnaiset oppimistavat

    Ei valinnaista toteutusta. Sisällön hallitseva opiskelija kykenee suorittamaan tehtävät itsenäisesti ja ripeästi omalla ajalla.

    Opettaja

    Atte Varsta

    Paikkoja

    15 - 100

    Arviointitavat

    Opintojakson yhteenvetävä laajahko kirjallinen henkilöbrändin suunnittelutehtävä 100%.

    Koulutus

    AVO Avoin ammattikorkeakoulu

    T&K-osuus

    0.00 op

    Virtuaaliosuus

    5.00 op

    Arviointiasteikko

    H-5