Palvelun asiakaskokemuksen kehittäminen (3 op)

Toteutuksen tunnus: CUS8LH108-3004

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
03.01.2022 - 25.03.2022
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
28.03.2022 - 20.05.2022
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
3 op
Opetuskielet
suomi
Paikkoja
15 - 100
Koulutus
AVO Avoin ammattikorkeakoulu
AMKosaaja
Opettajat
Kristiina Laine
Ryhmät
AVOINAMK
Avoimen AMK:n toteutus
VIRTUAL
Virtuaalitoteutus
Opintojakso
CUS8LH108

Arviointiasteikko

H-5

Aikataulu

Moodle aukeaa 28.3.2022
0. Esitehtävä, varmistaa paikkasi kurssilla, dl 4.4.
1. Palvelun esittely, dl 11.4.
2. Asiakasymmärrys ja Affinity Mapping, dl 25.4.
3. Asiakasymmärryksen hyödyntäminen, dl 9.5.
4. Arvolupauskanvas ja prototypointi, dl 16.5.
5. Reflektointi, dl 18.4.

Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen

Opintojakso toteutetaan virtuaalisesti verkko-oppimisympäristössä. Opetuskieli on suomi. Materiaaleja on sekä suomeksi että englanniksi.

Oppimateriaalit

Gröönroos, C. (2015): Palvelujen johtaminen ja markkinointi, Talentum, Ekonomia-sarja (soveltuvin osin) Tuulaniemi, J. (2011): Palvelumuotoilu, Talentum Polaine, A., Løvlie, L. & Reason, B. (2013). Service design: From insight to implementation. Brooklyn, NY: Rosenfeld Media. Stickdorn, M. (2018): This is service design methods: A companion to this is Service design doing Luennoilla jaettavat artikkelit ja muu materiaali.

Opetusmenetelmät ja ohjaus

Itsenäistä opiskelua verkko-oppimisympäristö. Opintojakson tehtävät on palautettava annettuihin määräaikoihin mennessä. Opintojakson esitietovaatimuksena on opintojakso CUS8LH107 Palvelumuotoilun menetelmät.

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Opintojaksolla ei ole tenttiä.

Oppimistehtävät

Katso aikataulu

Arviointitavat

Opintojakso arvioidaan asteikolla 0-5. Arviointi perustuu verkko-oppimisalustalle palautettuihin oppimistehtäviin ja niistä kertyviin pisteisiin.

Siirry alkuun