Itsenäistä opiskelua verkko-oppimisympäristössä. Opintojakso on suunniteltu itsenäisesti tehtäväksi annettujen ohjeiden ja materiaalien avulla. Opintojaksolla tulet tutustumaan palvelumuotoilun kirjallisuuden ja luentotallenteiden kautta palvelumuotoilun periaatteisiin, prosessiin, sekä menetelmiin ja työkaluihin. Opintojakson tehtävissä voi edetä omaan tahtiin opintojakson aikana, tarkistatehtävien viimeiset palautusajat aikataulusta.
Tuulaniemi, J. (2011): Palvelumuotoilu, Talentum Polaine, A., Løvlie, L. & Reason, B. (2013). Service design: From insight to implementation. Brooklyn, NY: Rosenfeld Media. Stickdorn, M. (2018): This is service design methods: A companion to this is Service design doing. Sekä muu oppimisympäristössä jaettu materiaali.
Opintojaksolla ei ole tenttiä.
Suomi
22.08.2022 - 16.12.2022
Opintojakso koostuu kahdeksasta osiosta, joissa jokaisessa on tehtävä/tehtäviä. 1. Johdatus palvelumuotoiluun 2. Palvelumuotoilun prosessi 3. Palvelumuotoiluajattelu 4. Kohti asiakaskeskeisyyttä 5. Asiakasymmärryksen kerääminen 6. Palvelumuotoilun työkaluja 7. Persoonat ja palvelupolku 8. Reflektointi ja palaute
13.06.2022 - 18.11.2022
Opintojakso alkaa 22.08.2022
Tehtävien 1.-3. dl 28.11.2022
Tehtävien 4.-8. dl 15.12.2022
Opintojakso loppuu 16.12.2022
Opintojakso on esitietovaatimus opintojaksolle CUS8LH108 Palvelun asiakaskokemuksen kehittäminen.
Kristiina Laine
15 - 100
Arviointi koostuu opintojakson tehtävistä, kaikki tehtävät on palautettava. Tarkemmat tehtäväohjeet ja arviointikriteerit esitellään orientaatiomateriaalissa opintojakson alussa. Opintojakson arviointeja tehdään pääsääntöisesti kerran viikossa, poislukien loma-ajat.
Arvioidaan asteikolla 0-5.
AVO Avoin ammattikorkeakoulu, AMKosaaja
0.00 op
2.00 op
H-5