Itsenäistä opiskelua verkko-oppimisympäristössä.
Opintojakson tehtävissä voi edetä omaan tahtiin opintojakson aikana.
Tuulaniemi, J. (2011): Palvelumuotoilu, Talentum Polaine, A., Løvlie, L. & Reason, B. (2013). Service design: From insight to implementation. Brooklyn, NY: Rosenfeld Media. Stickdorn, M. (2018): This is service design methods: A companion to this is Service design doing Luennoilla jaettavat artikkelit ja muu materiaali.
Opintjaksolla ei ole tenttiä.
Suomi
15.02.2021 - 19.03.2021
04.01.2021 - 12.02.2021
Opintojakso alkaa 15.02.2021
Opintojakso loppuu 19.03.2021
Opintojakso on esitietovaatimus opintojaksolle CUS8LH108 Palvelun asiakaskokemuksen kehittäminen.
Kristiina Laine, Eliisa Sarkkinen
15 - 60
Arviointi koostuu opintojakson tehtävistä kertyvistä pisteistä. Tarkemmat tehtäväohjeet ja arviointikriteerit esitellään orientaatiomateriaalissa opintojakson alussa.
Arvioidaan asteikolla 0-5.
HELI Liiketalouden koulutusohjelma
0.00 op
2.00 op
H-5