•   Lisää myyntiä verkkokaupalla CUS8HH100-3004 24.10.2022-16.12.2022  3   (AVOINAMK, ...) +-
    Osaamistavoitteet
    Opintojakson tavoite on johdattaa osallistujat laaja-alaisesti verkkokauppa teemaan. Osaamistavoitteet ovat; kysynnän ja markkinoiden analyysin ymmärtäminen suunnittelun perustana, verkkokaupparatkaisujen arviointi ja valinta lähtökohta analyysien pohjalta, asiakashankinnan keinojen ymmärtäminen ja globaalin markkinan mahdollisuuksien ymmärtäminen.
    Sisältö
    • Johdanto verkkokauppaan, verkkokaupan strategiat ja toimintamallit
    • Kysyntä, kilpailu ja markkinat suunnittelun perustana
    • Verkkokaupan toiminnalliset ratkaisut
    • Ohjelmistot, verkkokaupan ulkoasu, logistiikka ja maksaminen
    • Verkkokaupan markkinointi ja globaali luonne
    Lisätiedot
    Opintojakson suoritus ja arviointi perustuu:
    1) neljän moduulin monivalintatestit, 10-17 kysymystä/ moduuli (50%) ja
    2) projektitehtävän palautus (50%).
    Osioissa olevat testien pistemäärä skaalataan numeraaliselle asteikolle 0-5 ja jokaisen testin osuus kyseisen arvosanakategorian kokonaisuudesta on 25 %. Osioiden testit ovat siis samanarvoisia toisiinsa nähden.

    Opetuskieli

    Suomi

    Ajoitus

    24.10.2022 - 16.12.2022

    Ilmoittautumisaika

    13.06.2022 - 21.10.2022

    Ryhmä
    • AVOINAMK
    • VIRTUAL
    Opettaja

    Marko Mäki

    Paikkoja

    15 - 100

    Koulutus

    AVO Avoin ammattikorkeakoulu, AMKosaaja

    T&K-osuus

    0.00 op

    Virtuaaliosuus

    3.00 op

    Arviointiasteikko

    H-5