Kurssi toteutetaan lähi- ja etäopetuksena. Kurssilla tehdään tuntitehtäviä, ryhmässä tehtävä projektityö ja tentti.
HUOM! 17.1.-30.1.2022 luennot etänä (Zoom) Haaga-Helian koronarajoituslinjausten johdosta: https://www.haaga-helia.fi/fi/ajankohtaista/uutiset/haaga-helian-koronalinjaukset-tammikuulle-lukukauden-alkuun
Tärkein tehtävä kurssilla on projektityö. Ryhmätyönä opiskelijat tekevät markkinoinnin kilpailukeinojen ja ostopolun analyysin valitsemalleen yritykselle. Tämä ryhmätyö on syytä aloittaa heti. Kirjallisen raportin lisäksi kukin opiskelijaryhmä pitää aiheestaan suullisen esityksen. Ryhmätyöhön on jokaisen opiskelijan osallistuttava aktiivisesti.
Bergström, S. & Leppänen, A. 2015. Yrityksen asiakasmarkkinointi, 16. painos tai uudempi. Edita, Helsinki
Armstrong, G. & Kotler, P. 2012. Marketing: an introduction, International edition, 11. painos tai uudempi. Upper Saddle River, New Jersey, Pearson Education, Inc.
Löytänä, J. & Korkiakoski, K. 2014. Asiakkaan aikakausi. Rohkeus + rakkaus = raha. Talentum. Viro
Löytänä, J. & Kortesuo, K. 2011. Asiakaskokemus. Palvelubisneksestä kokemusbisnekseen. Talentum. Helsinki
Muu luennoilla ilmoitettu ja jaettu materiaali
Pasilan toimipiste
Suomi
17.01.2022 - 18.03.2022
03.01.2022 - 14.01.2022
Ville Virtanen
15 - 40
HELI Liiketalouden koulutusohjelma
4 op
H-5