•   Asiakkuus- ja markkinointiosaaminen CUS1LH101B-3059 28.03.2022-20.05.2022  6   (LH2PA1, ...) +-
    Osaamistavoitteet
    Asiakkuus- ja markkinointiosaaminen (CUS1LH101B) osa Asiakasosaajamoduulia

    Opiskelija perehtyy asiakasarvoa tuottavaan monikanavaiseen myyntiin ja markkinointiin. Hän oppii myyntityön ja asiakkaan kohtaamisen perustaidot. Opiskelija osaa hyödyntää digitalisaation tuomia mahdollisuuksia. Opiskelija osaa viestiä ruotsin kielellä ymmärrettävästi työelämän yleisissä, alakohtaisissa ja asiakaspalvelutilanteissa suullisesti ja kirjallisesti.
    Lähtötaso ja sidonnaisuudet muihin opintojaksoihin
    Opiskelija on suorittanut moduulin Liiketoimintaosaaja BUS1LH102 tai hänellä on vastaava osaaminen. Lisäksi hän on suorittanut hyväksytysti ruotsin tasokokeen tai opintojakson Ruotsin valmentavat opinnot (5 op).
    Sisältö
    Moduulin osat:

    Myynti- ja palvelutaidot 6 op (CUS1LH101A)

    Asiakkuus- ja markkinointiosaaminen 6 op (CUS1LH101B)

    Svenska i affärslivet 3 op (CUS1LH101C)
    Arviointikriteerit
    Arviointikriteeri - arvosana 1
    Osaamistaso 1-2: Opiskelija

    tuntee markkinoinnin kilpailukeinot.
    tuntee erilaisia asiakastiedon lähteitä.
    tunnistaa erilaisia asiakasryhmiä.
    tunnistaa keskeisiä markkinointiin liittyviä juridisia näkökulmia.
    tunnistaa asiakkaan ostopolun eri vaiheet.
    Arviointikriteeri - arvosana 3
    Osaamistaso 3-4: Opiskelija

    tuntee markkinoinnin kilpailukeinojen mahdollisuudet yrityksen menestyksen välineenä.
    osaa hankkia asiakastietoa.
    osaa ryhmitellä asiakkaita joidenkin kriteereiden avulla.
    osaa hankkia tietoa markkinointiin liittyvien juridisten kysymysten ratkaisemiseksi.
    osaa kuvata asiakkaan ostopolun erilaisissa palvelukanavissa.
    Arviointikriteeri - arvosana 5
    Osaamistaso 5: Opiskelija

    osaa soveltaa markkinoinnin kilpailukeinoja yrityksen menestyksen välineenä.
    hyödyntää asiakastietoa asiakasymmärryksen kartoittamiseksi.
    osaa ryhmitellä asiakkaita useiden kriteereiden avulla ja soveltaa ryhmittelyä asiakkuuden hoitamisessa.
    ottaa toiminnassaan huomioon keskeiset markkinointiin liittyvät juridiset näkökulmat.
    osaa kehittää asiakaskokemusta ostopolun tuottaman tiedon perusteella.

    Toimipiste

    Pasilan toimipiste

    Opetuskieli

    Suomi

    Ajoitus

    28.03.2022 - 20.05.2022

    Ilmoittautumisaika

    03.01.2022 - 25.03.2022

    Ryhmä
    • LH2PA1
    • CONTACT
    Opettaja

    Kari Hautakoski

    Paikkoja

    15 - 40

    Koulutus

    HELI Liiketalouden koulutusohjelma

    T&K-osuus

    0.00 op

    Virtuaaliosuus

    0.00 op

    Arviointiasteikko

    H-5