Tämä opintojakson pedagoginen lähestymistapa on iteratiivinen ja ketterä. Viikoittaiset moduulit noudattavat ostopolun mukaista järjestystä ja sovellamme kokeilevan oppimisen periaatetta, jossa opetus ja oppiminen rakentuu seuravasti
- Alustus ja luento viikon aiheeseen (Zoom)
- Teemaan liittyvien tehtävien esittely (Zoom ja Moodle)
- Pienryhmätyöskentelyn avulla syventymistä viikon aiheeseen (Zoom)
Tämän lisäksi on itsenäistä tiedonhakua, keskustelua, testausta ja analysointia, sekä tehtäväpalautuksia Moodlessa.
Hanna Rajalahti
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus. Moodlessa.
Pasilan toimipiste
Kurssin tärkeimmät arvioivat tehtävät ja arvioinnin perusteet ovat:
• 10 % tentti (motivaatio-orientaatiotehtävä)
• 10 % diplomi / sertifikaatti markkinointiteknologiaan liittyen(Hubspot tai vastaava)
• 40 % viikoittainen Zoom-osallistuminen, pienryhmätyöskentely ja tehtävät*
• 40 % Reflektiivinen essee (omasta oppimisesta), jossa hyödynnetään vähintään yhtä vertaisarvioitua artikkelia TAI suunnitelma ChatGPT:n käytöstä markkinoinnissa.
*Huom! Zoom-tapaamisiin osallistuminen ei ole pakollista, mutta opiskelijapalautteen mukaan erittäin suositeltavaa. Mikäli opiskelija ei osallistu Zoom-etätapaamiseen, tulee hänen itsenäisesti suorittaa kyseisen viikon tehtävät.
HUOM!
Ei uusintamahdollisuuksia, koska arviointi perustuu pääasiassa kurssin aikana tehtyihin pienryhmäkeskusteluihin, analyyseihin ja työskentelyyn, sekä itsenäisiin tehtäviin.
Suomi
15.01.2024 - 15.03.2024
02.01.2024 - 12.01.2024
Zoom-tapaamisen tiistaisin 17:40 – 20:30 (tiedot päivistä löytyy lukkarikoneesta).
HUOM! Tiistaina 27.2. kurssilla vierailijaluento, joka toteutetaan hybridinä. Vierailijaluennoitsijana Mira Mäntyranta, Head of Analytics – Data & Insights Helsinki Nordic Morning
Sari Haavisto
31 - 60
LUJOM Liiketoiminnan uudistamisen ja johtamisen koulutus, LITEM Liiketoiminnan teknologiat -koulutus, PAKEM Palveluliiketoiminnan johtamisen ja kehittämisen koulutus
0.00 op
0.00 op
H-5