HUOM Tämä on opiskelijoiden itsenäiseen opiskeluun perustuva virtuaaliopintojakso, täysin ilman opettajan läsnäoloa, ja lähinnä tarkoitettu STROM-koulutuksen opiskelijoille.
Ota tämä huomioon, jos haluat valita tämän toteutuksen sen sijaan, että osallistuisit lähiopetukseen perustuvaan COM4HM001-3009 -toteutukseen.
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa
- ymmärtää ja kuvata brändin merkityksen strategisen työkaluna globaalissa liiketoimintaympäristössä
- hakea ja käyttää soveltuvia brändäyksen, viestinnän ja markkinoinnin teorioita
- tunnistaa ja puhutella eri sidosryhmien kiinnostuksenkohteita
- tunnistaa, analysoida ja ratkaista ongelmia aidoissa yrityselämän tilanteissa.
Opintojakson tehtävät opettavat myös Master-opinnoissa tarvittavia taitoja, kuten tiedonhankintaa, tutkimusartikkelien lukemista ja kriittistä kirjoittamista.
Saatavilla Moodlessa.
Suomi
23.10.2023 - 15.03.2024
Yksilötehtäviä ja tentti.
30.05.2023 - 16.02.2024
Opintojakso saatavilla Moodlessa 23.10.2023 - 15.3.2024.
Aikaisemmin hankitun osaamisen tunnustaminen Haaga-Helian Master-opintoja koskevan ohjeen mukaan https://www.haaga-helia.fi/fi/osaamisen-tunnistaminen-ja-work-study
Hanna Rajalahti
31 - 60
Arviointikriteerit
Arviointikriteeri - arvosana 1
Opiskelija on perehtynyt brändijohtamisen perusteisiin sekä viestinnän ja markkinoinnin eri osa-alueisiin liiketoiminnan johtamisen strategisina työkaluina. Hän tunnistaa brändäyksen, viestinnän ja markkinoinnin peruskäsitteet, prosessit ja työkalut. Hän tunnistaa brändäykseen mahdollisuuksia ja kehittämiskohteita organisaatiossa.
Arviointikriteeri - arvosana 3
Opiskelija osaa suunnitella liiketoimintaa hyödyttäviä ratkaisuja brändäyksen, viestinnän ja markkinoinnin teorioiden pohjalta. Hän osaa hyödyntää brändäyksen, viestinnän ja markkinoinnin käsitteitä, prosesseja ja työkaluja perustellessaan omat ratkaisunsa käytännön liiketoiminnan tarpeisiin. Hän osaa arvioida ja kehittää brändijohtamisen prosesseja ja toimintaa organisaation sisäisiin ja/tai ulkoisiin tarpeisiin.
Arviointikriteeri - arvosana 5
Edellisten lisäksi opiskelija osaa arvioida kriittisesti brändijohtamiseen liittyviä käsitteitä, prosesseja ja tietoa. Hän osaa liittää brändinäkökulman yrityksen liiketoiminnan suunnittelun ja johtamisen prosesseihin eri yhteyksissä. Hän osaa kehittää uusia toimintatapoja sekä perustella omat näkemyksensä onnistuneesti. Hän osaa tunnistaa brändijohtamisen kannalta keskeiset sidosryhmät sekä perustella strategiset valinnat ja priorisoida toiminnan sidosryhmälähtöisesti.
LUJOM Liiketoiminnan uudistamisen ja johtamisen koulutus, PAKEM Palveluliiketoiminnan johtamisen ja kehittämisen koulutus, STROM Strategiatyö organisaatioissa
0.00 op
5.00 op
H-5