Opintojakso muodostuu opiskelijan ohjatusta työskentelystä verkossa. Kurssin laajuus on 135 tuntia opiskelijan työtä. Opetusmenetelminä käytetään erityyppisiin materiaaleihin tutustumista ja tehtäviä sekä opettajan antamaa palautetta.
Kortesuo, K. 2019. Kaikenkattava sisällöntuotannon opas yrityksille. Helsingin seudun kauppakamari. Helsinki
Kurvinen, J., Tolvanen V. & Laine T. 2017. Henkilöbrändi. Asiantuntijasta vaikuttajaksi. Alma Media. Helsinki.
Virtanen, S. 2020. Somemarkkinoinnin työkirja. Helsingin seudun kauppakamari. Helsinki
Muu oheismateriaali, joka löytyy opintojakson Moodlesta. Verkossa oleva materiaali sekä tiedotusvälineistä löytyvä ajankohtaisaineisto.
Tehtävät kytkeytyvät tiiviisti työelämään viestinnän näkökulmasta.
Pasilan toimipiste
Opintojakson arvioitavat tehtävät etenevät kumulatiivisesti, ja niihin valmistaudutaan viikoittain valmistavien tehtävien avulla ja opettajan ohjeiden mukaan. Ei uusintamahdollisuutta eikä tenttiä.
Suomi
Käytetään esimerkkejä myös kansainvälisistä yhteyksistä ja analysoidaan yrityksen kansainvälisten kohderyhmien huomioimista sisällöissä.
21.08.2023 - 13.10.2023
Opintojaksolla käsitellään mm. seuraavia asioita: - Oman osaamisen tunnistaminen, sanallistaminen ja markkinointi - Työnhakuvideo tai muu vastaava oman osaamisen markkinointiin liittyvä esiintyminen, palautteen antaminen ja vastaanottaminen - Yritysviestinnän eri kanavien ja viestintätapojen analyysi - Esitysmateriaalin tuottaminen - Yritysviestintäanalyysin perusteella tehty intranet-uutinen tai vastaava tiedottava teksti
14.08.2023 - 18.08.2023
Opintojakson tarkempi aikataulu on Moodlessa
Opiskelija voi osoittaa aikaisemmin hankitun osaamisen (AHOT) sopimalla näytöstä opettajan kanssa.
Hanna Tattari, Johanna Stenros
15 - 100
Arviointi 0-5
TRATI Tradenomi tietojenkäsittely
0.00 op
5.00 op
H-5