Opiskelijat toteuttavat tiimeissä markkinoinnin ja viestinnän käytännön kehittämisprojektin asiakasyritykselle. Yritysprojekteissa opiskelijat harjoittelevat luovalle alalle ominaisten työvälineiden ja menetelmien käyttöä sekä ottavat yrittäjämäisesti vastuun töiden saattamisesta julkaisukelpoiseksi asiakkaan kanssa sovitun aikataulun mukaisesti. Opettajat toimivat luova toimisto Kreassa valmentajina.
Ahto, O., Kahri, A. & Mäkinen, M. 2016. Bulkista brändiksi – käsikirja kasvuun ja kannattavuuteen. Docendo. Helsinki.
Bridging the Creative-Planner Divide. 2016.
https://www.warc.com/LatestNews/News/Bridging_the_creativeplanner_divide.news?ID=37191
Isaza, J. 2011. Everything I Know about Planning I Learned from Bernbach.
https://www.ddb.com/blog/creativity/everything-i-know-about-planni-1/
Markkinoinnin, teknologian ja luovuuden liitto. Brief-pohjat.
http://mtl.fi/fi/ohjeet/kilpailutus/brief-pohjat
Wong, V. 2016. Why 2016 is the Year of the Creative Planner.
http://www.cmo.com/opinion/articles/2016/3/9/why-2016-is-the-year-of-the-creative-planner.html#gs.FVfSgiI
Muu opintojaksolla sovittu materiaali
Asiakasprojekti toimeksiantajille tai Krean oma projekti. Luovan alan yhteistyötä (vierailut tai vierailijat) mainos-, viestintä-, sisältö- ja digitoimistojen kanssa.
Pasilan toimipiste
Suomi
Kansainvälisyys huomioidaan oppimateriaaleissa. Osa toimeksiannoista voi tulla kansainvälisesti toimivilta yrityksiltä.
24.08.2020 - 16.10.2020
Opiskelijat toteuttavat tiimeissä markkinoinnin ja viestinnän käytännön kehittämisprojektin asiakasyritykselle.
15.06.2020 - 28.08.2020
Neljä iltaa.
AHOT.
Tarja Autio, Hanna Tattari
15 - 40
Tiimiarviointi, vertaisarviointi, yksilöarviointi, itsearviointi
Opintojakson suorittaminen edellyttää vahvaa ja tavoitteellista sitoutumista opintojakson lähitapaamisiin ja tiimityöskentelyyn. Arvosana määräytyy tiimin tuotosten perusteella (50 %) sekä opiskelijan oman sitoutumisen ja aktiivisuuden perusteella (50 %).
HELI Liiketalouden koulutusohjelma
0.00 op
0.00 op
H-5