Opintojakso toteutetaan verkkototeutuksena ja se suoritetaan oppimistehtäviä tekemällä, ei tenttiä.
Opintojaksolla järjestetään kaksi verkkotapaamista (Adobe Connect).
Williams, David S. 2014. Connected CRM: Implementing a Data-Driven, Customer-Centric Business Strategy. John Wiley & Sons, New Jersey.
Oksanen, T. 2010. CRM ja muutoksen tuska. Asiakkuudet haltuun. Talentum. Helsinki.
Pasilan toimipiste
Opintojakso suoritetaan oppimistehtäviä tekemällä, ei tenttiä.
Suomi
20.01.2020 - 20.03.2020
- CRM liiketoiminnassa - CRM tietojärjestelmät - Data ja CRM - Liiketoimintaprosessit ja CRM - CRM käyttöönotto - Käytännön CRM tehtävät (Salesforce)
02.01.2020 - 24.01.2020
3. tai 4. lukukausi, 1. periodi
Arkitiedon kysymyksiä: hyväksytty/hylätty
Käsitteet kuntoon: 1-5, painoarvo 20 %
Data liiketoiminnassa 1-5, painoarvo 30 %
CRM ja liiketoimintaprosessit 1-5, painoarvo 30 %
Tutustu CRM-ohjelmistoon: hyväksytty/hylätty
Reflektoiva essee: 1-5, painoarvo 20 %
Jari Hyrkäs, Seppo Karisto
15 - 40
Oppimistehtävät 100 %
HETI Tietojenkäsittelyn koulutusohjelma
0.00 op
5.00 op
H-5