Vuorovaikutteiset luennot, pienryhmä-, pari- ja yksilötyöskentelyä. Opiskelija saa palautetta tehtävistä opettajalta ja vertaispalautetta muilta opiskelijoilta.
Tämä opintojakso kuuluu kaikkiin Haaga-Helian tutkintoihin ja opiskelija voi osallistua mille tahansa toteutukselle. Tämä kyseinen toteutus on suunnattu liiketalous-tutkinnon opiskelijoille. Tämä tarkoittaa, että alakohtaisuus on otettu huomioon materiaalien ja harjoitusten sisällöissä. Osaamistavoitteet ja arviointikriteerit ovat kaikilla toteutuksilla yhtenevät.
Moodlen materiaalit
Asiakaskokemus ja myynti -opintojaksolla opit toimimaan palveluhenkisesti sekä asiakaslähtöisesti asiakassuhteen ja -kokemuksen kehittämiseksi Myynti ja markkinointi ovat liike-elämässä sidoksissa toisiinsa. Sen vuoksi Asiakaskokemus ja myynti sekä Asiakasymmärrys ja markkinointi -opintojaksojen sisällöissä on samankaltaisuuksia, mutta tarkastelunäkökulmat täydentävät toisiaan. Molempien tavoitteena on saada asiakas ostamaan ja sitoutumaan yrityksen tuotteisiin ja palveluihin.
Pasilan toimipiste
Oppimistehtävät arvioidaan ja arviointien perusteella muodostuu kokonaisarvosana opintojaksosta.
Suomi
Opintojaksolla hyödynnetään myös kansainvälisiä yritysesimerkkejä.
19.08.2024 - 11.10.2024
- Myyntikansio, jossa tutkitaan vapaavalintaisen yrityksen myyntiä ja asiakaskoksemusta - Onnistunut myynnin kohtaaminen -harjoitus, jossa harjoitellaan asiakkaalle arvon luomista vuorovaikutustilanteessa - Oman myyntiosaamisen reflektointi
03.06.2024 - 16.08.2024
Kahdet viikkotunnit lukujärjestyksen mukaan.
AHOT sovittava opettajan kanssa opintojakson alussa.
Timo Rima
15 - 45
Opintojakson tehtävät. Tarkemmat arviointikriteerit löytyvät Moodlesta.
TRATI Business Information Technology
0.00 op
0.00 op
H-5