Vuorovaikutteiset luennot, pienryhmä-, pari- ja yksilötyöskentelyä. Opiskelija saa palautetta tehtävistä opettajalta ja vertaispalautetta muilta opiskelijoilta.
Tämä opintojakso kuuluu kaikkiin Haaga-Helian tutkintoihin ja opiskelija voi osallistua mille tahansa toteutukselle. Osaamistavoitteet ja arviointikriteerit ovat kaikilla toteutuksilla yhtenevät.
Moodlen materiaalit.
Myynti ja markkinointi ovat liike-elämässä sidoksissa toisiinsa. Sen vuoksi Asiakaskokemus ja myynti sekä Asiakasymmärrys ja markkinointi -opintojaksojen sisällöissä on samankaltaisuuksia, mutta tarkastelunäkökulmat täydentävät toisiaan. Molempien tavoitteena on saada asiakas ostamaan ja sitoutumaan yrityksen tuotteisiin ja palveluihin. Kurssilla tulee olemaan 1-2 yrityselämäedustajan vetämää luentoa.
Pasilan toimipiste
Oppimistehtävät arvioidaan ja arviointien perusteella muodostuu kokonaisarvosana opintojaksosta.
Suomi
Opintojaksolla hyödynnetään myös kansainvälisiä yritysesimerkkejä.
24.03.2025 - 16.05.2025
- Myyntikansio, jossa tutkitaan vapaavalintaisen yrityksen myyntiä ja asiakaskoksemusta - Onnistunut myynnin kohtaaminen -harjoitus, jossa harjoitellaan asiakkaalle arvon luomista vuorovaikutustilanteessa - Vertaisarviointi toisen ryhmän myynnin kohtaamisesityksestä
02.01.2025 - 21.03.2025
24.3.--16.5.
AHOT sovittava opettajan kanssa opintojakson alussa.
Kari Hautakoski
15 - 45
Opintojakson tehtävät. Tarkemmat arviointikriteerit löytyvät Moodlesta.
TRATI Business Information Technology
0.00 op
0.00 op
H-5