•   Marketing and Networks MAR4LS201-3005 24.10.2022-16.12.2022  5   (LS4A, ...) +-
    Osaamistavoitteet
    Opintojakson suoritettuaan opiskelija

    -tuntee markkinointiviestintäkampanjan suunnittelun vaiheet.
    -osaa avustaa markkinointijohtoa integroidun ja digitaalisen markkinointiviestinnän suunnittelussa, budjetoinnissa ja toteuttamisessa.
    -osaa hyödyntää uusia ja moderneja markkinointiviestinnän muotoja ja kanavia.
    -ymmärtää integraation tärkeyden markkinoinnin, viestinnän ja myynnin välillä.
    -tuntee eri markkinointiviestinnän yhteistyökumppanit; mainos-, media ja viestintätoimistot ja osaa työskennellä ammattimaisesti toimistojen kanssa.
    -osaa tunnistaa ongelmia ja kerätä relevanttia tietoa.
    -osaa käyttäytyä ja keskustella ammattimaisesti ryhmässä.
    Lähtötaso ja sidonnaisuudet muihin opintojaksoihin
    Opiskelija on suorittanut markkinoinnin pakolliset perusopinnot (Liiketoimintaympäristö tutuksi & Yrityksen prosessit / Business Environment & Business Processes)
    Sisältö
    - Markkinointiviestinnän suunnittelu ja toteutus
    - Modernit markkinointiviestinnän muodot
    - Markkinoinnin, viestinnän ja myynnin integraatio
    - Markkinoinnin ulkoistaminen ja työskentely toimistojen kanssa
    Arviointikriteerit
    Arviointikriteeri - arvosana 1
    Arvosana 1
    - Opiskelija ymmärtää osittain markkinoinnin suunnittelun prosessin.
    - Opiskelija ymmärtää vain osittain markkinoinnin, viestinnän ja myynnin integraation tärkeyden.
    - Opiskelija tunnistaa joitakin markkinointiviestinnän sidosryhmiä.
    - Opiskelija osaa vain jossain määrin tunnistaa ongelmia ja kerätä tietoa.
    Arviointikriteeri - arvosana 3
    Arvosana 3
    - Opiskelija tuntee markkinointiviestinnän suunnittelun prosessin ja modernit markkinointiviestinnän muodot.
    - Opiskelija ymmärtää markkinoinnin, viestinnän ja myynnin integraation tärkeyden.
    - Opiskelija tunnistaa markkinointiviestinnän sidosryhmiä ja tietää, miten niiden kanssa tehdään yhteistyötä.
    - Opiskelija osaa tunnistaa ongelmia ja kerätä tietoa
    Arviointikriteeri - arvosana 5
    Arvosana 5
    - Opiskelija tuntee erittäin hyvin markkinointiviestinnän suunnittelun prosessin ja modernit markkinointiviestinnän muodot.
    - Opiskelija on sisäistänyt markkinoinnin, viestinnän ja myynnin integraation tärkeyden.
    - Opiskelija tuntee markkinointiviestinnän sidosryhmiä ja ymmärtänyt erittäin hyvin, miten niiden kanssa tehdään yhteistyötä.
    - Opiskelija osaa erittäin hyvin tunnistaa/analysoida ongelmia, kerätä sekä jakaa relevanttia ja monipuolista tietoa.
    - Opiskelija osaa toimia ja keskustella ammattimaisesti ryhmässä.
    Lisätiedot
    Mia-Maria Salmi, Pasila

    Toimipiste

    Pasilan toimipiste

    Opetuskieli

    Suomi

    Ajoitus

    24.10.2022 - 16.12.2022

    Ilmoittautumisaika

    13.06.2022 - 21.10.2022

    Ryhmä
    • LS4A
    • LS4C1
    • LS4C2
    • LS4B2
    • CONTACT
    • LS4B1
    • LS4D
    Opettaja

    Mia-Maria Salmi

    Paikkoja

    15 - 40

    Koulutus

    LIIDI Degree Programme in Business Service Solutions and Languages

    T&K-osuus

    0.00 op

    Virtuaaliosuus

    0.00 op

    Arviointiasteikko

    H-5