Luennot, ryhmätyöt, ryhmötyöesitykset, ryhmätyön ohjaukset ja itsenäinen tiedonhakinta.
Bergström&Leppänen, Yrityksen asiakasmarkkinointi.
Kotler, Principles of Marketing.
Amstrong- Kotler: Marketing
Opintojakso sidotaan soveltuvilta osin työelämäyhteyksiin.
Pasilan toimipiste
Lopputentti 21.2.2022
Suomi
24.10.2022 - 16.12.2022
Opintojaksoon liittyy kaksi oppimistehtävää ja tentti. Oppimistehtävät 1 ja 2 tehdään tiimeissä Tentti on yksilötehtävä
13.06.2022 - 21.10.2022
24.10-19.12.2022
Pierantonio Silvani
15 - 40
Oppimistehtävät 1 ja 2 suoritettu hyväksyttävästi
Tentti suoritettu hyväksyttävästi
Osaamistavoitteet
Tämän opintojakson suorittanut tai vastaavan osaamisen hankkinut opiskelija osaa
• määritellä markkinoinnin peruskäsitteet sekä prosessit
• kuvailla asiakaskeskeisyyden, brändin ja palvelulupauksen
• kerätä asiakasymmärrystä tukevaa tietoa eri lähteistä ja kanavista Suomessa ja ulkomailla
• kuvata asiakkaiden tarpeita ja asiakaspolkuja
• tunnistaa kulttuurisidonnaisuuden vaikutuksen asiakasymmärrykseen
• tunnistaa markkinoinnin kilpailukeinot ja soveltaa niitä vastuullisesti.
TRATI Business Information Technology
0.00 op
0.00 op
H-5