•   Employee Experience and Employer Brand LEA4HM004-3026 21.10.2024-13.12.2024  5   (MALEAF, ...) +-
    Sisältö
    - Työnantajabrändi
    - Työntekijäkokemus
    - Omistautuminen
    - Työmotivaatio
    - Työn merkityksellisyys tietotyössä
    - Työn imu ja työn tuunaaminen/muotoilu tietotyössä
    - Myönteinen organisaatiokulttuuri
    - Työhyvinvoinnin edistäminen
    - Työntekijäkokemuksen ja työnantajabrändin mittaaminen
    Arviointikriteerit
    Arviointikriteeri - arvosana 1
    Opiskelija tunnistaa työntekijäkokemukseen vaikuttavia eri tekijöitä ja osaa määritellä työntekijäkokemukseen liittyviä teoreettisia käsitteitä. Hän osaa määritellä joitakin lähestymistapoja työnantajabrändin kehittämiseksi sekä osaa selittää työyhteisön hyvinvointiin vaikuttavia asioita. Hän osaa selittää, miten myönteistä kulttuuria ja työn merkityksellisyyttä tuetaan organisaatiossa.
    Arviointikriteeri - arvosana 3
    Edellisten lisäksi hän soveltaa teoriakäsitteitä työntekijäkokemuksen ja työnantajabrändin kuvaamiseen ja analysointiin. Hän osaa arvioida usean eri muuttujan avulla, miten organisaation jäsenten työntekijäkokemusta tuetaan. Hän osaa perustellen suositella sopivia tapoja mitata työntekijäkokemusta. Hän pystyy soveltamaan opintojakson käsitteitä organisaation kehittämiseksi. Hän pystyy arvioimaan organisaation sisäisiä käytäntöjä.
    Arviointikriteeri - arvosana 5
    Edellisten lisäksi opiskelija osaa monitahoisesti arvioida työntekijäkokemusta ja työnantajabrändiä yhdistäviä tekijöitä. Hän osaa arvioida työntekijäkokemuksen mittaamisen tapoja. Hän osaa tehdä perustellun analyysin ja kehittämisehdotuksen organisaation työntekijäkokemuksen ja työnantajabrändin kehittämiseksi.
    Lisätiedot
    Opintojaksojen contact-, online ja blended-toteutuksilla edellytämme läsnäoloa lukujärjestykseen merkityillä opetuskerroilla. Jos olet poissa opetuskerroilta yli 25% arvosanasi laskee yhdellä numerolla. Jos olet poissa opetuskerroilta yli 50%, opintojakso hylätään.

    Opetusmenetelmät ja ohjaus

    Kurssitoteutus on täysin virtuaalinen ja perustuu kolmeen itsenäisesti kirjoitettavaan raporttiin.

    Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

    Kurssimateriaali saatavilla Moodlessa, lisäksi tehtävät perustuvat itsenäiseen artikkeleiden ja tiedonhakuun.

    Työelämäyhteydet

    Kurssitehtävät perustuvat opiskelijoiden työnantajien työnantajabrändien ja omien työntekijäkokemusten analysointiin

    Toimipiste

    Pasilan toimipiste

    Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

    Ei tenttejä.

    Opetuskieli

    Suomi

    Kansainvälisyys

    Kurssimateriaalit ovat osin englanninkielisiä ja kansainvälisestä kontekstista.

    Ajoitus

    21.10.2024 - 13.12.2024

    Oppimistehtävät

    Kurssin sisältö perustuu kolmeen tehtävään: Orientaatio: reflektiivinen raportti case-yrityksestä (hyväksytty/hylätty) Työnantajabrändin analyysi raportti (60% arvosanasta) Työntekijäkokemuksen analysointi raportti (40% arvosanasta)

    Ilmoittautumisaika

    03.06.2024 - 18.10.2024

    Aikataulu

    Ensimmäisen tehtävän palautus 27.10.2024
    Työnantajabrändiraportti 24.11.2024
    Työntekijäkokemusraportti 15.12.2024

    Ryhmä
    • MALEAF
    • 3AMK
    • VIRTUAL
    Opettaja

    Anita Pösö

    Paikkoja

    61 - 100

    Arviointitavat

    Hyväksytysti suoritetut kurssit arvioidaan asteikolla 1-5. Arviointikriteerit on esitetty vuosiluokille 1, 3 ja 5.
    Arvosana 5
    Opiskelijan tiedot ja ymmärrys vastaavat erinomaisesti opintojakson vaatimuksia. Opiskelija hallitsee syvällisesti opintojaksolla esitetyt teoriat ja käsitteet. Opiskelija käyttää teorioita ja käsitteitä analyyttisesti ja kriittisesti tutkiessaan tosielämän tapauksia.
    Arvosana 3
    Opiskelijan tiedot ja ymmärrys täyttävät kurssin vaatimukset hyvin. Opiskelija tuntee opintojaksolla esitetyt teoriat ja käsitteet. Opiskelija tutkii teorioiden ja käsitteiden avulla tosielämän tapauksia.
    Arvosana 1
    Opiskelijan tiedot ja ymmärrys täyttävät kurssin vaatimukset tyydyttävästi. Opiskelija tunnistaa suppeasti opintojaksolla esitetyt teoriat ja käsitteet. Opiskelija tunnistaa kapeasti niiden vaikutukset käytäntöön.

    Koulutus

    LUJOM Degree Programme in Business Development and Leadership, PAKEM Degree Programme in Service Business Leadership and Development

    T&K-osuus

    0.00 op

    Virtuaaliosuus

    5.00 op

    Arviointiasteikko

    H-5