Tämän opintojakson tavoitteena on luoda ymmärrys kestävän liiketoiminnan kehittämiseen globaalissa ja nopeasti muuttuvassa maailmassa vastuullisuuden, maineen ja sidosryhmäsuhteiden viitekehyksen kautta.
Opintojakson suoritettuaan opiskelija ymmärtää miten sosiaalinen, taloudellinen ja ympäristövastuu ja sidosryhmäsuhteet kytkeytyvät toisiinsa ja miten ne vaikuttavat organisaation toimintaan, päätöksentekoon ja maineeseen. Opiskelija osaa priorisoida organisaation sidosryhmät ja tunnistaa näiden odotustasot ja tunnistaa mahdolliset maineriskit erityisesti vastuullisuuden näkökulmasta. Opiskelija osaa kehittää organisaation sidosryhmäsuhteita ja soveltaa viestintä- ja maineenhallintastrategioita, jotka tukevat organisaation kestävää kehitystä ja mainetta nopeasti muuttuvassa, globaalissa toimintaympäristössä.