Opintojakso toteutetaan virtuaalisena, ja opiskelijat työskentelevät itsenäisesti ja itseohjautuvasti kurssiaikataulun mukaan.
Opintojaksoon sisältyy myös pakollisena oman oppimisen arviointi.
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa
- ymmärtää ja kuvata brändin merkityksen strategisen työkaluna globaalissa liiketoimintaympäristöss
- hakea ja käyttää soveltuvia brändäyksen, viestinnän ja markkinoinnin teorioita
- tunnistaa ja puhutella eri sidosryhmien kiinnostuksenkohteita
- tunnistaa, analysoida ja ratkaista ongelmia aidoissa yrityselämän tilanteissa.
Opintojakson aikana opiskelija voi itse valita suuntautumisensa (esimerkiksi brändin luominen tai uudistaminen, brändiviestinnän kehittäminen, brändin jalkauttaminen sisäisesti).
Oppimateriaali on listattu Moodlessa.
Tällä opintojaksolla opiskelija joutuu myös lukemaan ja hyödyntämään englanninkielistä kirjallisuutta, koska suomenkielistä ei ole saatavilla.
Opiskelija valitsee ja hakee itse omaan suuntautumiseensa liittyvää kirjallisuutta.
Toteutuksessa hyödynnetään eri organisaatioiden brändiasiantuntijoiden haastatteluja. Opiskelijat peilaavat tutkimuksellista tietoa toimintaan omissa nykyisissä tai entisissä organisaatioissaan.
Pasilan toimipiste
Suomi
27.08.2020 - 18.12.2020
15.06.2020 - 28.08.2020
Hanna Rajalahti
15 - 50
LUJOM Degree Programme in Business Development and Leadership, PAKEM Degree Programme in Service Business Leadership and Development
0.00 op
5.00 op
H-5