Contact, päiväopiskelijoiden toteutus.
Lähiopetus, läsnäolo kontaktitunneilla vähintään 75%.
Kontaktiopetus sisältää yhteisiä luentoja, pienryhmätehtäviä, kokemusten jakamista sekä vertaisoppimista.
itsenäinen opiskelu sisältää oppimis- ja ryhmätehtäviä.
Opetuksessa käytetään osallistavia ja soveltavia oppimismenetelmiä ja itsenäisen työskentelyn ohjausta. Projekti (matkailupalveluelämys tai tapahtumasuunnitelma) toimeksiantajalle.
1. Tarssanen, S. 2009. Elämystuottajan käsikirja.
2. Hänninen, E. 2016. Elämystalouden käsikirja. https://docplayer.fi/1975539-Elamystalouden-kasikirja.html
3. Tussyadiah, I.P, 2014. Toward a theoretical foundation for Experience Design in Tourism
4. Pine, B.J &Gilmore, J.H. 1998. Welcome to the Experience Economy in Harvard Business Review
5. Oppimisalustan aineistot
Opintojaksolla käytetään työelämään liittyviä esimerkkejä ja voidaan toteuttaa projekti toimeksiantajalle.
Porvoon toimipiste
Ei tenttiä
Suomi
Opintojaksolla käytetään myös alan kansainvälistä aineistoa, kirjallisuutta ja esimerkkejä.
20.10.2025 - 12.12.2025
Arvioitavia tehtäviä 4: elämyskolmio ja elämyksen ulottuvuudet ja inklusiivisuus - yksilötehtävät. Projektisuunnitelma ja matkailuelämyksen tai tapahtuman suunnittelu elämysmuotoilun työkaluja käyttäen, sisältää yhteenvedon prosessista. Kurssin arvioitavat oppimistehtävät tarkentuvat kurssin ensimmäisellä kerralla. Oppimistehtävien ohjeet aikatauluineen löytyvät kurssialustalta. Arviointi: Yksilötehtävät Projektisuunnitelma, yhteenveto prosessista
Lähiopetus lukujärjestyksen mukaan 2 x 3 tuntia/viikko
Viikkoteemat tarkentuvat projektin/toimeksiannon mukaan.
Näyttö
Kati Naumanen, Päivi Forsblom, Heli Hajda-Kähkönen
15 - 50
Oppimistehtävät sekä projekti toimeksiantajalle
opettaja-, vertais- ja toimeksiantajapalaute
RESTO Restonomi
0.00 op
0.00 op
H-5