•   Asiakaskäyttäytyminen SER005AS2A-3005 19.08.2024-11.10.2024  5   (CONTACT, ...) +-
    Osaamistavoitteet
    Tavoitteena on asiakkaan käyttäytymisen ymmärtämisen syventäminen. Tässä keskeistä on tunneosaaminen, tunneäly vuorovaikutustilanteissa. Käyttäytymisen sosiaalinen ja psykologinen näkökulma auttaa ymmärtämään asiakkaan arvomaailmaa sekä toimintaa digitaalisessa ja sosiaalisessa mediassa kuin myös vuorovaikutustilanteissa.
    Lähtötaso ja sidonnaisuudet muihin opintojaksoihin
    Opintojakso sijaitsee tradenomitutkinnon Palveluliiketoiminnan suuntautumisessa.
    Avainosaamisten opintojaksoista Asiakasymmärrys ja markkinointi sekä Asiakaskokemus ja myynti
    Sisältö
    • toimintaympäristön muutosten vaikutus asiakkaan käyttäytymiseen ja kuluttamiseen
    • tunneosaaminen asiakkaan käyttäytymisen perustana
    • käyttäytymisen sosiaalinen ja psykologinen näkökulma
    • asiakkaan arvonmuodostuminen
    • monikanavaisuus asiakkaan vuorovaikutustilanteissa
    Arviointikriteerit
    Arviointikriteeri - arvosana 1
    Opintojaksojen CONTACT, ONLINE ja BLENDED -toteutuksilla edellytämme läsnäoloa lukujärjestykseen merkityillä opetuskerroilla. Jos olet poissa opetuskerroilta yli 25% arvosanasi laskee yhdellä numerolla. Jos olet poissa opetuskerroilta yli 50%, opintojakso hylätään.

    Tämän opintojakson suorittanut tai vastaavan osaamisen hankkinut opiskelija osaa:
    tuntee toimintaympäristön muutoksia
    tietää tunneosaamisen merkityksen
    tietää käyttäytymisen sosiaalisia ja psykologisia tekijöitä
    ymmärtää asiakkaan arvonmuodostumisen
    tietää digitaalisen ja sosiaalisen median toimintaa
    Arviointikriteeri - arvosana 3
    Tämän opintojakson suorittanut tai vastaavan osaamisen hankkinut opiskelija osaa:
    tuntee toimintaympäristön muutosten vaikutuksia
    tietää tunneosaamisen ja tunneälyn merkityksen vuorovaikutustilanteissa
    tietää sosiaalisen ja psykologisen käyttäytymisen merkityksen
    tietää asiakkaan arvonmuodostumisen vaikuttavat tekijät
    ymmärtää digitaalisen ja sosiaalisen median toimintaa asiakaskäyttäytymisessä
    Arviointikriteeri - arvosana 5
    Tämän opintojakson suorittanut tai vastaavan osaamisen hankkinut opiskelija osaa:
    tietää toimintaympäristön muutosten vaikutuksen asiakaskäyttäytymiseen
    osaa hyödyntää tunneosaamista ja tunneälyä asiakkaan vuorovaikutustilanteissa
    osaa havainnoida sosiaalista ja psykologista käyttäytymistä
    osaa huomioida asiakkaan arvotekijöitä vuorovaikutustilanteissa
    osaa hyödyntää digitaalisen ja sosiaalisen median toimintaa asiakaskäyttäytymisessä

    Toimipiste

    Pasilan toimipiste

    Opetuskieli

    Suomi

    Ajoitus

    19.08.2024 - 11.10.2024

    Ilmoittautumisaika

    03.06.2024 - 16.08.2024

    Ryhmä
    • CONTACT
    • TR3HESER
    Opettaja

    Minna Saukkonen

    Paikkoja

    15 - 45

    Koulutus

    TRALI Tradenomi liiketalous

    T&K-osuus

    0.00 op

    Virtuaaliosuus

    0.00 op

    Arviointiasteikko

    H-5