•   Työntekijäkokemuksesta työnantajabrändiin LEA4HM004-3023 23.10.2023-15.12.2023  5   (MALEAF, ...) +-
    Sisältö
    - Työnantajabrändi
    - Työntekijäkokemus
    - Omistautuminen
    - Työmotivaatio
    - Työn merkityksellisyys tietotyössä
    - Työn imu ja työn tuunaaminen/muotoilu tietotyössä
    - Myönteinen organisaatiokulttuuri
    - Työhyvinvoinnin edistäminen
    - Työntekijäkokemuksen ja työnantajabrändin mittaaminen
    Arviointikriteerit
    Arviointikriteeri - arvosana 1
    Opiskelija tunnistaa työntekijäkokemukseen vaikuttavia eri tekijöitä ja osaa määritellä työntekijäkokemukseen liittyviä teoreettisia käsitteitä. Hän osaa määritellä joitakin lähestymistapoja työnantajabrändin kehittämiseksi sekä osaa selittää työyhteisön hyvinvointiin vaikuttavia asioita. Hän osaa selittää, miten myönteistä kulttuuria ja työn merkityksellisyyttä tuetaan organisaatiossa.
    Arviointikriteeri - arvosana 3
    Edellisten lisäksi hän soveltaa teoriakäsitteitä työntekijäkokemuksen ja työnantajabrändin kuvaamiseen ja analysointiin. Hän osaa arvioida usean eri muuttujan avulla, miten organisaation jäsenten työntekijäkokemusta tuetaan. Hän osaa perustellen suositella sopivia tapoja mitata työntekijäkokemusta. Hän pystyy soveltamaan opintojakson käsitteitä organisaation kehittämiseksi. Hän pystyy arvioimaan organisaation sisäisiä käytäntöjä.
    Arviointikriteeri - arvosana 5
    Edellisten lisäksi opiskelija osaa monitahoisesti arvioida työntekijäkokemusta ja työnantajabrändiä yhdistäviä tekijöitä. Hän osaa arvioida työntekijäkokemuksen mittaamisen tapoja. Hän osaa tehdä perustellun analyysin ja kehittämisehdotuksen organisaation työntekijäkokemuksen ja työnantajabrändin kehittämiseksi.
    Lisätiedot
    Opintojaksojen contact-, online ja blended-toteutuksilla edellytämme läsnäoloa lukujärjestykseen merkityillä opetuskerroilla. Jos olet poissa opetuskerroilta yli 25% arvosanasi laskee yhdellä numerolla. Jos olet poissa opetuskerroilta yli 50%, opintojakso hylätään.

    Opetusmenetelmät ja ohjaus

    Kurssi järjestetään ONLINE verkkototeutuksena ja viikottaiset kurssitapaamiset järjestetään virtuaalisesti.

    Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

    Oppimateriaalit ilmoitetaan kurssin alussa.

    Työelämäyhteydet

    Opinnot ja tehtävät peilaavat yritysten ja organisaatioiden arkea. Opiskelijat soveltavat oppimaansa omissa organisaatioissaan.

    Toimipiste

    Pasilan toimipiste

    Opetuskieli

    Suomi

    Kansainvälisyys

    Osa oppimateriaaleista on kansainvälisiä ja englanninkielisiä.

    Ajoitus

    23.10.2023 - 15.12.2023

    Oppimistehtävät

    Oppimismenetelmiä tällä kurssilla ovat verkkotapaamiset, itsenäinen työskentely, pienryhmätyöskentely ja verkkotehtävät.

    Ilmoittautumisaika

    12.06.2023 - 20.10.2023

    Aikataulu

    Opinkojakson toteutus sijoittuu ajanjaksolle 23.10.-15.12.2023.

    Ensimmäinen yhteinen virtuaalitapaaminen pidetään tiistaina 24.10.2023 klo 17:40-20:30. Opettaja ilmoittaa osallistumislinkin ennen kurssin alkua.

    Ryhmä
    • MALEAF
    • EVENING
    • ONLINE
    Opettaja

    Margit Suurnäkki

    Paikkoja

    31 - 60

    Arviointitavat

    Kurssin tavoitteena on antaa opiskelijalle kattava kuva työntekijäkokemukseen ja työnantajabrändiin liittyvistä asioista.

    Kurssilla käsiteltäviä aiheita:
    - Työnantajabrändi
    - Työntekijäkokemus
    - Omistautuminen
    - Työmotivaatio
    - Työn merkityksellisyys tietotyössä
    - Työn imu ja työn tuunaaminen/muotoilu tietotyössä
    - Myönteinen organisaatiokulttuuri
    - Työhyvinvoinnin edistäminen
    - Työntekijäkokemuksen ja työnantajabrändin mittaaminen

    Arviointikriteerit

    Arviointikriteeri - arvosana 1

    Opiskelija tunnistaa työntekijäkokemukseen vaikuttavia eri tekijöitä ja osaa määritellä työntekijäkokemukseen liittyviä teoreettisia käsitteitä. Hän osaa määritellä joitakin lähestymistapoja työnantajabrändin kehittämiseksi sekä osaa selittää työyhteisön hyvinvointiin vaikuttavia asioita. Hän osaa selittää, miten myönteistä kulttuuria ja työn merkityksellisyyttä tuetaan organisaatiossa.

    Arviointikriteeri - arvosana 3

    Edellisten lisäksi hän soveltaa teoriakäsitteitä työntekijäkokemuksen ja työnantajabrändin kuvaamiseen ja analysointiin. Hän osaa arvioida usean eri muuttujan avulla, miten organisaation jäsenten työntekijäkokemusta tuetaan. Hän osaa perustellen suositella sopivia tapoja mitata työntekijäkokemusta. Hän pystyy soveltamaan opintojakson käsitteitä organisaation kehittämiseksi. Hän pystyy arvioimaan organisaation sisäisiä käytäntöjä.

    Arviointikriteeri - arvosana 5

    Edellisten lisäksi opiskelija osaa monitahoisesti arvioida työntekijäkokemusta ja työnantajabrändiä yhdistäviä tekijöitä. Hän osaa arvioida työntekijäkokemuksen mittaamisen tapoja. Hän osaa tehdä perustellun analyysin ja kehittämisehdotuksen organisaation työntekijäkokemuksen ja työnantajabrändin kehittämiseksi.

    Koulutus

    LUJOM Liiketoiminnan uudistamisen ja johtamisen koulutus, LITEM Liiketoiminnan teknologiat -koulutus, PAKEM Palveluliiketoiminnan johtamisen ja kehittämisen koulutus

    T&K-osuus

    0.00 op

    Virtuaaliosuus

    0.00 op

    Arviointiasteikko

    H-5