•   Hotelli- ja ravintolaliiketoiminnan palvelukulttuurin johtaminen LEA2HR002-3024 27.03.2023-19.05.2023  5   (RH21SB, ...) +-
    Osaamistavoitteet
    • osaa edistää luottamuksen ilmapiiriä ja kehittää palvelukulttuuria
    • tulkitsee tiimityön dynamiikkaa, tiimin jäsenten johtajuuden ja roolien kehittymistä sekä osaa toimia monimuotoisessa työympäristössä
    • ymmärtää vieraanvaraisuuden ja kokemuksellisuuden yhteydet johtamiseen
    • ymmärtää työyhteisön dialogisen kehittämisen ja työhyvinvoinnin merkityksen liiketoiminnalle
    • osaa arvioida esimiehen rooleja ja keinoja muutoksessa johtamisessa
    Sisältö
    • Yrityskulttuuri ja palvelukulttuuri
    • Dialogisen kehittämisen periaatteet ja käytäntöjä
    • Luottamus, psykologinen ja sosiaalinen pääoma
    • Yhteistyö, kohtaamiset ja ryhmäilmiöt
    • Arvostava vuorovaikutus ja roolien rakentuminen
    • Työhyvinvointi systeemisenä ilmiönä

    Toimipiste

    Haagan toimipiste

    Opetuskieli

    Suomi

    Ajoitus

    27.03.2023 - 19.05.2023

    Ilmoittautumisaika

    02.01.2023 - 24.03.2023

    Ryhmä
    • RH21SB
    • CONTACT
    • RH21SA
    Opettaja

    Anna-Liisa Aarti, Outi Rekola

    Paikkoja

    15 - 40

    Koulutus

    HOTRA Hotelli- ja ravintola-alan liikkeenjohdon koulutusohjelma

    Arviointiasteikko

    H-5