Tämän moduulin osaamistavoitteet voi saavuttaa esimerkiksi seuraavilla tavoilla:
a. Lähiopetus ja siihen liittyvät tehtävät monimuotototeutuksena
Moduuliin sisältyy myös pakollisena oman oppimisen arviointi.
Fischer, M. ja Vainio, S. 2015. Potkua palvelubisnekseen. Talentum pro.(pakollinen tenttikirja). Linkit/materiaalit Moodlessa.
Korkiakoski, K. & Karhinen, R. (2019). Asiakaskokemus ja henkilöstökokemus: Uusi aika, uudenlainen johtaminen. Helsinki: Alma Talent.
Saatavana myös e-kirjana: https://bisneskirjasto-almatalent-fi.ezproxy.haaga-helia.fi/teos/BAGBGXDTEB#piste:t1
Moduulissa työstetään yritysten organisaatiokulttuuria ja case-esimerkkejä
Haagan toimipiste
Oppimistehtävät, tentti ja kurssin loppupresentaatio Moodlen aikataulun mukaisesti
Suomi
Esimerkkejä kansainvälisistä palveluyrityksistä. Mahdolliset yritysvierailijat ja vierailevat opettajat.
22.08.2022 - 16.12.2022
Palvelu- ja organisaatiokulttuurin kehittämiseen liittyviä tehtäviä Tentti
13.06.2022 - 19.08.2022
Syksy 2022, tarkempi aikataulu Moodlessa julkaistun aikataulun mukaisesti
Sovittavissa erikseen opettajien kanssa
Opiskelija saa palautetta kurssin oppimistehtävistä.
Anna-Liisa Aarti, Riikka Hynninen
15 - 40
Hyväksytty moduuli arvioidaan asteikolla 1 - 5. Arviointikriteerit on esitetty asteikolla 1 - 3 - 5.
HOTRA Hotelli- ja ravintola-alan liikkeenjohdon koulutusohjelma
H-5