Lähitoteutus Haagan kampuksella
-ryhmätehtäviä ja itsenäisesti suoritettavia tehtäviä
-kurssitentti (kirjatentti)
TENTTIKIRJA:
Fischer, M. & Vainio, S. (2015). Potkua palvelubisnekseen: Asiakaskokemus luodaan yhdessä (2. p.). Helsinki: Talentum Pro.
Saatavana myös e-kirjana https://www.ellibslibrary.com/reader/9789521421327
MUU MATERIAALI:
Korkiakoski, K. & Karhinen, R. (2019). Asiakaskokemus ja henkilöstökokemus: Uusi aika, uudenlainen johtaminen. Helsinki: Alma Talent.
Saatavana myös e-kirjana: https://bisneskirjasto-almatalent-fi.ezproxy.haaga-helia.fi/teos/BAGBGXDTEB#piste:t1
Catani, J. 2008. Yritystapahtuma kontekstina ja kulttuurisena kokemuksena. Jyväskylän yliopisto.
https://jyx.jyu.fi/dspace/bitstream/handle/123456789/19203/9789513934309.pdf?seque
Tunneilla (periodin viikot 1-8) esitelty materiaali: diat, artikkelit, videot..
Toteutuksen sisältö ja tehtävät peilataan hotelli- ja ravintola-alaan. Vierailijat edustavat hotelli- ja ravintola-alaa.
Haagan toimipiste
Kurssitentin aikataulu ilmoitetatan kurssialustalla Moodlessa.
Finnish
Esimerkkejä kansainvälisistä palveluyrityksistä. Mahdolliset yritysvierailijat ja vierailevat opettajat.
23.10.2023 - 15.12.2023
Kurssiin kuuluu useita oppimistehtäviä, jotka arvioidaan kurssisuorituksina. Kurssitehtävät lähiopiskelu: -tehtävät (analyysit, reflektiot, esseet) -ryhmätehtävät. keskusteltu -kurssitentti (Moodle)
12.06.2023 - 20.10.2023
Toteutuksen lähitunnit Haagan Kampuksella (Periodi 2, 2023)
Teorialuokka StaffPoint HA/G307
Ma 11-13.45
Ke 11-13.45
100% lähiopiskelu
Opiskelija saa palautetta oppimistehtävistään.
Anna-Liisa Aarti, Outi Rekola
15 - 40
Hyväksytty moduuli arvioidaan asteikolla 1 - 5. Arviointikriteerit on esitetty asteikolla 1 - 3 - 5.
Arvosana1
Tunnistaa tiimin kehitysvaiheet ja tiimirooleja sekä vieraanvaraisuuden ja kokemuksellisuuden yhteydet johtamiseen. Ymmärtää esimiehen rooleja vuorovaikutuksen ja muutoksen mahdollistajana.
Arvosana 3
Osaa soveltaa tiimityön yleisimpiä menetelmiä monimuotoisen tiimin ongelman ratkaisussa ja tiimityön kehittämisessä. Osaa osoittaa työhyvinvoinnin suoria ja välillisiä vaikutuksia liiketoiminnalle.
Arvosana 5
Osaa analysoida tiimityötä ja palvelukulttuuria sekä arvioida luottamuksen ilmapiiriä. Osaa esittää suunnitelman niiden kehittämiseksi.
HOTRA Degree Programme in Hotel and Restaurant Management
0.00 cr
2.00 cr
H-5