Hotelli- ja ravintolaliiketoiminnan palvelukulttuurin johtaminen (5 op)
Toteutuksen tunnus: LEA2HR002-3022
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 13.06.2022 - 19.08.2022
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 22.08.2022 - 16.12.2022
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Toimipiste
- Haagan toimipiste
- Opetuskielet
- suomi
- Paikkoja
- 15 - 40
- Koulutus
- HOTRA Hotelli- ja ravintola-alan liikkeenjohdon koulutusohjelma
- Opettajat
- Anna-Liisa Aarti
- Riikka Hynninen
- Ryhmät
-
RHM31RHM31 Hotelli- ja ravintola-alan liikkenjohdon ko., aikuiset
-
CONTACTLähitoteutus
- Opintojakso
- LEA2HR002
Arviointiasteikko
H-5
Aikataulu
Syksy 2022, tarkempi aikataulu Moodlessa julkaistun aikataulun mukaisesti
Oppimateriaalit
Fischer, M. ja Vainio, S. 2015. Potkua palvelubisnekseen. Talentum pro.(pakollinen tenttikirja). Linkit/materiaalit Moodlessa.
Korkiakoski, K. & Karhinen, R. (2019). Asiakaskokemus ja henkilöstökokemus: Uusi aika, uudenlainen johtaminen. Helsinki: Alma Talent.
Saatavana myös e-kirjana: https://bisneskirjasto-almatalent-fi.ezproxy.haaga-helia.fi/teos/BAGBGXDTEB#piste:t1
Opetusmenetelmät ja ohjaus
Tämän moduulin osaamistavoitteet voi saavuttaa esimerkiksi seuraavilla tavoilla:
a. Lähiopetus ja siihen liittyvät tehtävät monimuotototeutuksena
Moduuliin sisältyy myös pakollisena oman oppimisen arviointi.
Työelämäyhteydet
Moduulissa työstetään yritysten organisaatiokulttuuria ja case-esimerkkejä
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Oppimistehtävät, tentti ja kurssin loppupresentaatio Moodlen aikataulun mukaisesti
Kansainvälisyys
Esimerkkejä kansainvälisistä palveluyrityksistä. Mahdolliset yritysvierailijat ja vierailevat opettajat.
Toteutuksen valinnaiset oppimistavat
Sovittavissa erikseen opettajien kanssa
Oppimistehtävät
Palvelu- ja organisaatiokulttuurin kehittämiseen liittyviä tehtäviä
Tentti
Arviointitavat
Hyväksytty moduuli arvioidaan asteikolla 1 - 5. Arviointikriteerit on esitetty asteikolla 1 - 3 - 5.