Hotelli- ja ravintolaliiketoiminnan palvelukulttuurin johtaminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: LEA2HR002-3016

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
14.06.2021 - 20.08.2021
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
23.08.2021 - 17.12.2021
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Toimipiste
Haagan toimipiste
Opetuskielet
suomi
Paikkoja
15 - 40
Koulutus
HOTRA Hotelli- ja ravintola-alan liikkeenjohdon koulutusohjelma
Opettajat
Anna-Liisa Aarti
Riikka Hynninen
Ryhmät
CONTACT
Lähitoteutus
Opintojakso
LEA2HR002

Arviointiasteikko

H-5

Aikataulu

Ensimmäinen tapaaminen 31.8.2021, seuraavat tapaamiset Moodlessa julkaistun aikataulun mukaisesti

Oppimateriaalit

Fischer, M. ja Vainio, S. 2015. Potkua palvelubisnekseen. Talentum pro.(pakollinen tenttikirja). Linkit/materiaalit Moodlessa.

Korkiakoski, K. & Karhinen, R. (2019). Asiakaskokemus ja henkilöstökokemus: Uusi aika, uudenlainen johtaminen. Helsinki: Alma Talent.
Saatavana myös e-kirjana: https://bisneskirjasto-almatalent-fi.ezproxy.haaga-helia.fi/teos/BAGBGXDTEB#piste:t1

Opetusmenetelmät ja ohjaus

Tämän moduulin osaamistavoitteet voi saavuttaa esimerkiksi seuraavilla tavoilla:
a. Lähiopetus ja siihen liittyvät tehtävät monimuotototeutuksena
Moduuliin sisältyy myös pakollisena oman oppimisen arviointi.

Työelämäyhteydet

Moduulissa työstetään yritysten organisaatiokulttuuria

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Oppimistehtävät, tentti ja kurssin loppupresentaatio Moodlen aikataulun mukaisesti

Kansainvälisyys

Esimerkkejä kansainvälisistä palveluyrityksistä. Mahdolliset yritysvierailijat ja vierailevat opettajat.

Toteutuksen valinnaiset oppimistavat

Sovittavissa erikseen opettajien kanssa

Oppimistehtävät

Palvelu- ja organisaatiokulttuurin kehittämiseen liittyviä tehtäviä

Arviointitavat

Hyväksytty moduuli arvioidaan asteikolla 1 - 5. Arviointikriteerit on esitetty asteikolla 1 - 3 - 5.

Go back to top of page