Pääsääntöisesti luokkaopetus kaksi kertaa viikossa.
Moodlen materiaalit
Chaffey, D. & Chadwick, F. 2022. Digital marketing. Eighth edition. Harlow, England: Pearson.
Tanni, K. 2022. B2B-ostamisen uusi aika. 1. painos. [Helsinki]: Kauppakamari.
Mason, T. k. & Jarvis, S. k. 2023. Omnichannel retail: How to build winning stores in a digital world. Second edition. London: Kogan Page.
Atherton, J. 2023. B2B social selling strategy: Connect with customers, build relationships and drive sales. London: Kogan Page Limited.
Pääkkönen, L. 2017. Social Selling: Henkilöbrändi, verkostot ja sosiaalinen media B2B-myynnissä. 1. painos. [Helsinki]: Noblea.
Kvedare, M. & Nymand, C. M. 2021. The virtual sales handbook: A hands-on approach to engaging customers. [Hoboken, NJ]: Wiley.
Opintojaksolla toteutetaan Kanavastrategia case-yritykselle ja tutkitaan monikanavaisen myynnin teemoja yritysvieraiden linssin kautta.
Pasilan toimipiste
Suomi
18.08.2025 - 10.10.2025
Yksilötehtävät: Yritysvieraiden sessioiden muistiinpanot (toteutetaan tunnilla) Teemakeskustelu x 2 Digitaalisen myynnin työkalupakki Ryhmätyöt: Kanavastrategia Verkkokauppa
14.05.2025 - 22.05.2025
Syksyn ensimmäinen periodi
Mahdollista myös toteuttaa näyttönä.
Anu Nieminen
15 - 45
Oppimistehtävät pisteytetetty. Kurssin läpäiseminen vaatii 40 pistettä.
TRALI Tradenomi liiketalous
0.00 op
0.00 op
H-5
Pasilan toimipiste
Suomi
12.01.2026 - 13.03.2026
Anu Nieminen
15 - 45
TRALI Tradenomi liiketalous
0.00 op
0.00 op
H-5
Pasilan toimipiste
Suomi
24.03.2025 - 16.05.2025
02.01.2025 - 21.03.2025
Anu Nieminen, Markus Kauppinen
15 - 45
TRALI Tradenomi liiketalous
0.00 op
0.00 op
H-5
Pasilan toimipiste
Suomi
21.10.2024 - 13.12.2024
03.06.2024 - 18.10.2024
Anu Nieminen
15 - 45
TRALI Tradenomi liiketalous
0.00 op
0.00 op
H-5
Opiskelu tapahtuu pääsääntöisesti virtuaalisesti itsenäisenä opiskeluna. Aloitamme kuitenkin kurssin yhteisellä, pakollisella online-sessiolla. Sen aikana tutustumme yhdessä paremmin opintojakson kokonaisuuteen. Ohjausta on tarjolla Moodlen välityksellä.
Keskitymme ajankohtaisiin materiaaleihin aihealuuesta.
Oppimistehtävät on linkitetty tiiviisti työelämään ja työelämän tarpeisiin.
Pasilan toimipiste
Suomi
20.05.2024 - 31.07.2024
02.01.2024 - 17.05.2024
Tehtävät ja niiden painoarvo arvioinnissa:
1) Tutustuminen monikanavaisen myynnin teemoihin 25%
2) Digitaalisen myynnin työkalupakki 25%
3) Digitaalisen myynnin osaaja 25%
4) Verkkokauppa 25%
Anu Nieminen, Kim Qvick
15 - 60
Kokonaisarvosana lasketaan oppimistehtävistä keräämiesi pisteiden mukaan seuraavasti:
| alle 40 = 0 | 40 = 1 | 58 = 2 | 68 = 3 | 78 = 4 | 88 - 100 = 5 |
TRALI Tradenomi liiketalous
0.00 op
0.00 op
H-5