Basics of CRM with SalesforceLaajuus (2 cr)
Course unit code: ICB015AS2A
General information
- ECTS credits
- 2 cr
- Teaching language
- Finnish
Learning objectives
Opiskelija ymmärtää CRM:n merkityksen liiketoiminnassa sekä ymmärtää miten asiakashallinnan liiketoimintaprosessit liittyvät toisiinsa. Opiskelija saa käsityksen CRM-järjestelmien toiminnasta ja niiden käyttötarkoituksesta. Opiskelija saa käsityksen CRM-järjestelmän roolista yrityksen it-järjestelmissä. Opiskelija osaa kurssin suoritettuaan tehdä valikoituja asiakashallinnan tehtäviä Salesforcen avulla.
Contents
Strateginen CRM, operatiivinen CRM, analyyttinen CRM, kollaboratiivinen CRM, Salesforce harjoitukset.
Assessment criteria - grade 1
Opintojaksojen CONTACT, ONLINE ja BLENDED -toteutuksilla edellytämme läsnäoloa lukujärjestykseen merkityillä opetuskerroilla. Jos olet poissa opetuskerroilta yli 25% arvosanasi laskee yhdellä numerolla. Jos olet poissa opetuskerroilta yli 50%, opintojakso hylätään.
Assessment criteria, approved/failed
Opintojaksojen CONTACT, ONLINE ja BLENDED -toteutuksilla edellytämme läsnäoloa lukujärjestykseen merkityillä opetuskerroilla. Jos olet poissa opetuskerroilta yli 25% arvosanasi laskee yhdellä numerolla. Jos olet poissa opetuskerroilta yli 50%, opintojakso hylätään.