Basics of CRM with SalesforceLaajuus (2 cr)

Course unit code: ICB015AS2A

General information


ECTS credits
2 cr
Teaching language
Finnish

Learning objectives

Opiskelija ymmärtää CRM:n merkityksen liiketoiminnassa sekä ymmärtää miten asiakashallinnan liiketoimintaprosessit liittyvät toisiinsa. Opiskelija saa käsityksen CRM-järjestelmien toiminnasta ja niiden käyttötarkoituksesta. Opiskelija saa käsityksen CRM-järjestelmän roolista yrityksen it-järjestelmissä. Opiskelija osaa kurssin suoritettuaan tehdä valikoituja asiakashallinnan tehtäviä Salesforcen avulla.

Contents

Strateginen CRM, operatiivinen CRM, analyyttinen CRM, kollaboratiivinen CRM, Salesforce harjoitukset.

Assessment criteria - grade 1

Opintojaksojen CONTACT, ONLINE ja BLENDED -toteutuksilla edellytämme läsnäoloa lukujärjestykseen merkityillä opetuskerroilla. Jos olet poissa opetuskerroilta yli 25% arvosanasi laskee yhdellä numerolla. Jos olet poissa opetuskerroilta yli 50%, opintojakso hylätään.

Assessment criteria, approved/failed

Opintojaksojen CONTACT, ONLINE ja BLENDED -toteutuksilla edellytämme läsnäoloa lukujärjestykseen merkityillä opetuskerroilla. Jos olet poissa opetuskerroilta yli 25% arvosanasi laskee yhdellä numerolla. Jos olet poissa opetuskerroilta yli 50%, opintojakso hylätään.

Go back to top of page