Developing an Experiential Customer ExperienceLaajuus (2 cr)
Course unit code: SER027AS2A
General information
- ECTS credits
- 2 cr
- Teaching language
- Finnish
Learning objectives
Tämän opintojakson suorittanut opiskelija ymmärtää mitä asiakaskokemus tarkoittaa, ja kuinka sitä voi kehittää liiketoiminnassa. Opiskelija osaa hyödyntää asiakasymmärryksen menetelmiä ja kehittää asiakaskokemusta sekä palvelumuotoilun että elämyksellisyyden keinoin.
Contents
Onnistunut asiakaskokemus osana kannattavaa liiketoimintaa.
Asiakasymmärrys sekä elämyksellisyys osana onnistunutta asiakaskokemusta.
Palvelumuotoilun hyödyntäminen asiakaskokemuksen kehittämisessä.
Starting level and linkage with other courses
Ei vaadittuja edeltävyysopintoja eikä sidonnaisuutta muihin opintojaksoihin.
Implementation methods, demonstration and Work&Study
Virtuaalinen toteutus
Assessment criteria - grade 1
Opiskelija osaa määritellä asiakaskokemuksen sekä ymmärtää sen merkityksen liiketoiminnassa. Osaa luokitella asiakasymmärryksen menetelmiä sekä valita sopivia palvelumuotoilun menetelmiä asiakaskokemuksen kehittämisen tueksi. Tunnistaa elämyksellisyyden osana palvelua ja yhdistää elämyksellisyyden onnistuneeseen asiakaskokemukseen ja kannattavaan liiketoimintaan.
Assessment criteria - grade 3
Opiskelija osaa analysoida asiakaskokemuksen kehittämisen merkitystä liiketoiminnassa. Osaa soveltaa asiakasymmärryksen ja palvelumuotoilun menetelmiä asiakaskokemuksen kehittämisessä. Osaa määritellä palvelutuotteen elämyksellisyyden ja soveltaa sitä kannattavaan liiketoimintaan.
Assessment criteria - grade 5
Opiskelija osaa perustella asiakaskokemuksen kehittämisen merkityksen palveluliiketoiminnassa. Osaa suunnitella keinoja, joilla asiakasymmärrystä voi hyödyntää asiakaskokemuksen kehittämisessä. Opiskelija osaa suunnitella kannattavaa liiketoimintaa kehittämällä asiakaskokemusta palvelumuotoilun menetelmien ja elämyksellisyyden avulla.
Learning materials
Oppimismateriaalit ilmoitetaan Moodle-alustalla toteutuksen alussa.