Omnichannel Sales (5cr)
Course unit code: SAL002AS2A
General information
- ECTS credits
- 5 cr
- Teaching language
- Finnish
Intro
Digitaalisen myynnin merkitys kasvaa vauhdilla. Myyntiä tehdään samanaikaisesti monissa eri kanavissa asiakkaan ostopolulla. Tule kuulemaan myynnin digitalisaation trendeistä alan asiantuntijoilta ja oppimaan digitaalisten työkalujen käyttöä.
Learning objectives
Tämän opintojakson suorittanut tai vastaavan osaamisen hankkinut opiskelija osaa:
- kuvata digitalisaation vaikutuksen myyntityöhön
- soveltaa digitaalisen myynnin työkaluja asiakkaan ostopolulla
- tunnistaa digitaalisen myynnin trendejä ja mahdollisuuksia.
Contents
Digitaaliset myynnin ja markkinoinnin kohtaamispisteet asiakkaan ostopolulla.
Digitaalisen myynnin trendeihin tutustuminen teorian ja käytännön näkökulmasta.
Verkkokaupan ja myynnin automatisaation perusteet.
Implementation methods, demonstration and Work&Study
Lähiopetus, ryhmätyö ja itsenäiset tehtävät.
Toteutustavat: contact, blended, virtual.
Mikäli jo osaat tämän opintojakson osaamistavoitteet, voit näyttää osaamisesi. Kysy lisää opintojakson opettajalta. Lisätietoja osaamisen tunnistamisesta: https://www.haaga-helia.fi/fi/osaamisen-tunnistaminen-ja-work-study
Learning materials
Erikseen toteutuksen yhteydessä jaettava materiaali Moodlessa.
Starting level and linkage with other courses
Opintojakso sijaitsee liiketalouden tradenomitutkinnon Myynti ja asiakkuudet -suuntautumisessa. Suositeltavaa on, että opiskelija on suorittanut opintojaksot Asiakaskokemus ja myynti, Asiakasymmärrys ja markkinointi sekä Myynnin tietojärjestelmät tai hankkinut muulla tavalla vaadittavan osaamisen.
Assessment criteria - grade 1
Opintojaksojen contact-, online ja blended-toteutuksilla edellytämme läsnäoloa lukujärjestykseen merkityillä opetuskerroilla. Jos olet poissa opetuskerroilta yli 25% arvosanasi laskee yhdellä numerolla. Jos olet poissa opetuskerroilta yli 50%, opintojakso hylätään.
Assessment criteria - grade 3
Opiskelija
- osaa hyödyntää useampia kanavia myynnissä
- osaa tuottaa arvoa asiakkaalle digitaalisissa kanavissa
- osaa käyttää digitaalisen myynnin työkaluja asiakkaan ostopolulla
Assessment criteria - grade 5
Opiskelija
- osaa soveltaa useampia kanavia myynnissä
- osaa tuottaa arvoa asiakkaalle digitaalisissa kanavissa ammattimaisesti
- osaa soveltaa digitaalisen myynnin työkaluja asiakkaan ostopolulla.