Monikanavainen myynti (5 op)

Toteutuksen tunnus: SAL002AS2A-3007

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.06.2025 - 15.08.2025
Ilmoittautuminen toteutukselle on käynnissä.
Ajoitus
18.08.2025 - 10.10.2025
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
5 op
Toimipiste
Pasilan toimipiste
Opetuskielet
suomi
Paikkoja
15 - 45
Koulutus
TRALI Tradenomi liiketalous
Opettajat
Anu Nieminen
Ryhmät
TR3HESAL
Tradenomi liiketalous, 3. lukukausi, Helsinki, myynti
CONTACT
Lähitoteutus
Opintojakso
SAL002AS2A

Arviointiasteikko

H-5

Aikataulu

Syksyn ensimmäinen periodi

Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen

Lähiopetus, ryhmätyö ja itsenäiset tehtävät.
Toteutustavat: contact, blended, virtual.

Mikäli jo osaat tämän opintojakson osaamistavoitteet, voit näyttää osaamisesi. Kysy lisää opintojakson opettajalta. Lisätietoja osaamisen tunnistamisesta: https://www.haaga-helia.fi/fi/osaamisen-tunnistaminen-ja-work-study

Intro

Digitaalisen myynnin merkitys kasvaa vauhdilla. Myyntiä tehdään samanaikaisesti monissa eri kanavissa asiakkaan ostopolulla. Tule kuulemaan myynnin digitalisaation trendeistä alan asiantuntijoilta ja oppimaan digitaalisten työkalujen käyttöä.

Oppimateriaalit

Moodlen materiaalit

Chaffey, D. & Chadwick, F. 2022. Digital marketing. Eighth edition. Harlow, England: Pearson.
Tanni, K. 2022. B2B-ostamisen uusi aika. 1. painos. [Helsinki]: Kauppakamari.
Mason, T. k. & Jarvis, S. k. 2023. Omnichannel retail: How to build winning stores in a digital world. Second edition. London: Kogan Page.
Atherton, J. 2023. B2B social selling strategy: Connect with customers, build relationships and drive sales. London: Kogan Page Limited.
Pääkkönen, L. 2017. Social Selling: Henkilöbrändi, verkostot ja sosiaalinen media B2B-myynnissä. 1. painos. [Helsinki]: Noblea.
Kvedare, M. & Nymand, C. M. 2021. The virtual sales handbook: A hands-on approach to engaging customers. [Hoboken, NJ]: Wiley.

Opetusmenetelmät ja ohjaus

Pääsääntöisesti luokkaopetus kaksi kertaa viikossa.

Työelämäyhteydet

Opintojaksolla toteutetaan Kanavastrategia case-yritykselle ja tutkitaan monikanavaisen myynnin teemoja yritysvieraiden linssin kautta.

Toteutuksen valinnaiset oppimistavat

Mahdollista myös toteuttaa näyttönä.

Oppimistehtävät

Yksilötehtävät:
Yritysvieraiden sessioiden muistiinpanot (toteutetaan tunnilla)
Teemakeskustelu x 2
Digitaalisen myynnin työkalupakki
Ryhmätyöt:
Kanavastrategia
Verkkokauppa

Arviointitavat

Oppimistehtävät pisteytetetty. Kurssin läpäiseminen vaatii 40 pistettä.

Siirry alkuun