Palvelun asiakaskokemuksen kehittäminen (3 op)
Toteutuksen tunnus: SER042AS2A-3001
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 01.08.2024 - 06.11.2024
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 16.09.2024 - 13.12.2024
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 3 op
- Toimipiste
- Pasilan toimipiste
- Opetuskielet
- suomi
- Paikkoja
- 30 - 100
- Koulutus
- AVO Avoin ammattikorkeakoulu
- Opettajat
- Kristiina Laine
- Ryhmät
-
NONSTOPNONSTOP -toteutus
-
AVOINAMKAvoimen AMK:n toteutus
-
VIRTUALVirtuaalitoteutus
-
INSTRUCTEDOhjattu virtuaalitoteutus
- Opintojakso
- SER042AS2A
Arviointiasteikko
H-5
Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen
Opintojakso toteutetaan virtuaalisesti verkko-oppimisympäristössä. Opetuskieli on suomi. Materiaaleja on sekä suomeksi että englanniksi.
Oppimateriaalit
Koivisto, M., Säynäjäkangas, J. & Forsberg, S. 2019. Palvelumuotoilun bisneskirja. [Helsinki]: Alma Talent. Tuulaniemi, J. (2011): Palvelumuotoilu, Talentum Polaine, A., Løvlie, L. & Reason, B. (2013). Service design: From insight to implementation. Brooklyn, NY: Rosenfeld Media. Stickdorn, M. (2018): This is service design methods: A companion to this is Service design doing. Moodlessa saatavilla oleva muu materiaali ja artikkelit.