Palvelun asiakaskokemuksen kehittäminen (3 op)

Toteutuksen tunnus: SER042AS2A-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.08.2024 - 06.11.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
16.09.2024 - 13.12.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
3 op
Toimipiste
Pasilan toimipiste
Opetuskielet
suomi
Paikkoja
30 - 100
Koulutus
AVO Avoin ammattikorkeakoulu
Opettajat
Kristiina Laine
Ryhmät
NONSTOP
NONSTOP -toteutus
VIRTUAL
Virtuaalitoteutus
INSTRUCTED
Ohjattu virtuaalitoteutus
Opintojakso
SER042AS2A

Arviointiasteikko

H-5

Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen

Opintojakso toteutetaan virtuaalisesti verkko-oppimisympäristössä. Opetuskieli on suomi. Materiaaleja on sekä suomeksi että englanniksi.

Oppimateriaalit

Koivisto, M., Säynäjäkangas, J. & Forsberg, S. 2019. Palvelumuotoilun bisneskirja. [Helsinki]: Alma Talent. Tuulaniemi, J. (2011): Palvelumuotoilu, Talentum Polaine, A., Løvlie, L. & Reason, B. (2013). Service design: From insight to implementation. Brooklyn, NY: Rosenfeld Media. Stickdorn, M. (2018): This is service design methods: A companion to this is Service design doing. Moodlessa saatavilla oleva muu materiaali ja artikkelit.

Go back to top of page