Asiakaskäyttäytyminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: SER005AS2A-3010

Toteutuksen perustiedot


Ajoitus
12.01.2026 - 13.03.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
5 op
Toimipiste
Pasilan toimipiste
Opetuskielet
suomi
Paikkoja
30 - 100
Koulutus
TRALI Tradenomi liiketalous
Opettajat
Minna Saukkonen
Ryhmät
TRB4HESER
Tradenomi liiketalous, 4. lukukausi, monimuoto, Helsinki, palvelujen ja liiketoiminnan kehittäminen
TR4HESER
Tradenomi liiketalous, Helsinki, 4. lukukausi, Helsinki, Palvelujen ja liiketoiminnan kehittäminen
VIRTUAL
Virtuaalitoteutus
INSTRUCTED
Ohjattu virtuaalitoteutus
Opintojakso
SER005AS2A

Arviointiasteikko

H-5

Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen

Virtual, Contact, Blended

Näyttö: Mikäli jo osaat tämän opintojakson sisällöt, voit näyttää osaamisesi. Kysy lisää opintojakson opettajalta. Lisätietoja osaamisen tunnistamisesta: https://www.haaga-helia.fi/fi/osaamisen-tunnistaminen-ja-work-study

Intro

Tunneosaaminen on uusi menestysresepti! Tällä opintojaksolla pääset kokemaan modernissa oppimis- ja tutkimusympäristössä, Sales ja eCom Lab, miten hyödynnetään tunnetekoälyä ja psykofysiologisia mittauksia kasvokkaisissa ja virtuaalisissa kohtaamisissa sekä asiakaskokemuksen parantamisessa. Empaattiset yritykset, joilla on hyvät sosiaaliset taidot, kasvavat muita nopeammin. Tule ja tunnista asiakkaasi tunteet ja menesty.

Siirry alkuun