Asiakaskäyttäytyminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: SER005AS2A-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
12.06.2023 - 18.08.2023
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
21.08.2023 - 13.10.2023
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Toimipiste
Pasilan toimipiste
Opetuskielet
suomi
Paikkoja
15 - 45
Koulutus
TRALI Tradenomi liiketalous
Opettajat
Minna Saukkonen
Ryhmät
CONTACT
Lähitoteutus
Opintojakso
SER005AS2A

Arviointiasteikko

H-5

Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen

Virtual, Contact, Blended

Näyttö: Mikäli jo osaat tämän opintojakson sisällöt, voit näyttää osaamisesi. Kysy lisää opintojakson opettajalta. Lisätietoja osaamisen tunnistamisesta: https://www.haaga-helia.fi/fi/osaamisen-tunnistaminen-ja-work-study

Intro

Tunneosaaminen on uusi menestysresepti! Tällä opintojaksolla pääset kokemaan modernissa oppimis- ja tutkimusympäristössä, Sales ja eCom Lab, miten hyödynnetään tunnetekoälyä ja psykofysiologisia mittauksia kasvokkaisissa ja virtuaalisissa kohtaamisissa sekä asiakaskokemuksen parantamisessa. Empaattiset yritykset, joilla on hyvät sosiaaliset taidot, kasvavat muita nopeammin. Tule ja tunnista asiakkaasi tunteet ja menesty.

Go back to top of page