Asiakaspolun kehittäminen ja asiakaskokemuksen johtaminen (5 op)
Toteutuksen tunnus: SAL4HM003-3018
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 03.06.2024 - 18.10.2024
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 21.10.2024 - 13.12.2024
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Toimipiste
- Pasilan toimipiste
- Opetuskielet
- suomi
- Paikkoja
- 31 - 60
- Koulutus
- LUJOM Liiketoiminnan uudistamisen ja johtamisen koulutus
- PAKEM Palveluliiketoiminnan johtamisen ja kehittämisen koulutus
- Opettajat
- Leena Korttilalli
- Mona Eskola
- Ryhmät
-
EVENINGIltaopetus
-
ONLINEVerkkototeutus
-
MASALFMyynnin ja asiakaskokemuksen johtaminen, masterit, Pasila
- Opintojakso
- SAL4HM003
Arviointiasteikko
H-5
Aikataulu
29.10.2024 itsenäistä etätyöskentelyä ennakkotehtävän parissa
Online tapaamiset tiistaisin klo 17:40 – 20:30 ajalla 29.10.-10.12.2024 seuraavasti:
5.11, 12.11, 19.11, 26.11, 3.12, 10.12.
Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen
Oppimistavat (sisältää ahotin ja erilaiset toteutusvaihtoehdot)
a) Lähiopetustoteutus, johon liittyy oppimistehtäviä, vertaisoppimista, pari/tiimi/projektityöskentelyä, itsenäistä työskentelyä sekä mahdollinen tentti
b) Suunnitelmaan pohjautuva omassa työssä oppiminen eli opinnollistaminen, mikäli opiskelija pystyy oppimaan opintojakson sisällöt työssään/harrastuksessaan. Lisätietoja opinto-ohjaajalta tai vastuuopettajalta.
c) Näyttö (jos opiskelija hallitsee jo opintojakson sisällöt). Lisätietoja opinto-ohjaajalta tai vastuuopettajalta.
Moduuliin sisältyy myös pakollisena oman oppimisen arviointi.
Intro
Millä keinoin viedä asiakaskokemuksen kehittäminen ja johtaminen sanoista arjen teoiksi organisaatiossa? Tule kerryttämään osaamistasi ja rakentamaan asiakaskokemuksesta kilpailuetu. Saat konkreettisia työkaluja omaan työhösi ja akateemisia referenssejä vaikkapa opinnäytetyöhösi.
Oppimateriaalit
Opintojakson Moodlessa on tieteellisiä artikkeleja, oheismateriaaleja ja kirjallisuusluettelo. Osa oppimateriaaleista on englanninkielisiä (erit. tieteelliset artikkelit).
Opetusmenetelmät ja ohjaus
Online toteutus ajalla 29.10 - 10.12.2024.
Työelämäyhteydet
Oppimistehtävät laaditaan yritykselle tai organisaatiolle (opiskelija valitsee itse).
Opintojaksolla on mahdollisesti vierailevia luennoitsijoita (ilmoitetaan erikseen).
Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet
Ei tenttiä (ennakkotehtävä ja kolme pakollista oppimistehtävää).
Kansainvälisyys
Opintojaksolla hyödynnetään englanninkielisiä tieteellisiä artikkeleja ja englanninkielistä kirjallisuutta.
Luennoilla käsitellään myös kansainvälisiä esimerkkejä.
Toteutuksen valinnaiset oppimistavat
AHOT (aikaisemmin hankitun osaamisen tunnistaminen, kannattaa keskustella opinto-ohjaajan kanssa)
Oppimistehtävät
Ennakkotehtävä (samalla karsiva tehtävä)
Kolme pakollista oppimistehtävää, jotka tehdään valitulle kohdeorganisaatiolle: 1) Pari- tai yksilötehtävänä Service Logic Business Model Canvas; 2) Asiakaspolun kehittäminen ja 3) Asiakaskokemuksen johtamisen nykytila-analyysi ja sen kehittäminen.
Arviointitavat
Ennakkotehtävän painoarvo 10%, oppimistehtävä 1:n painoarvo 40%, oppimistehtävä 2:n painoarvo 20% ja oppimistehtävä 3:n painoarvo 30% kokonaisarvosanasta.
Opintojakson hyväksytty suorittaminen edellyttää kaikkien tehtävien suorittamista hyväksytysti.