Asiakaspolun kehittäminen ja asiakaskokemuksen johtaminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: SAL4HM003-3018

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
03.06.2024 - 18.10.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
21.10.2024 - 13.12.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Toimipiste
Pasilan toimipiste
Opetuskielet
suomi
Paikkoja
31 - 60
Koulutus
LUJOM Liiketoiminnan uudistamisen ja johtamisen koulutus
PAKEM Palveluliiketoiminnan johtamisen ja kehittämisen koulutus
Opettajat
Leena Korttilalli
Mona Eskola
Ryhmät
EVENING
Iltaopetus
ONLINE
Verkkototeutus
MASALF
Myynnin ja asiakaskokemuksen johtaminen, masterit, Pasila
Opintojakso
SAL4HM003

Arviointiasteikko

H-5

Aikataulu

29.10.2024 itsenäistä etätyöskentelyä ennakkotehtävän parissa
Online tapaamiset tiistaisin klo 17:40 – 20:30 ajalla 29.10.-10.12.2024 seuraavasti:
5.11, 12.11, 19.11, 26.11, 3.12, 10.12.

Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen

Oppimistavat (sisältää ahotin ja erilaiset toteutusvaihtoehdot)

a) Lähiopetustoteutus, johon liittyy oppimistehtäviä, vertaisoppimista, pari/tiimi/projektityöskentelyä, itsenäistä työskentelyä sekä mahdollinen tentti

b) Suunnitelmaan pohjautuva omassa työssä oppiminen eli opinnollistaminen, mikäli opiskelija pystyy oppimaan opintojakson sisällöt työssään/harrastuksessaan. Lisätietoja opinto-ohjaajalta tai vastuuopettajalta.

c) Näyttö (jos opiskelija hallitsee jo opintojakson sisällöt). Lisätietoja opinto-ohjaajalta tai vastuuopettajalta.

Moduuliin sisältyy myös pakollisena oman oppimisen arviointi.

Intro

Millä keinoin viedä asiakaskokemuksen kehittäminen ja johtaminen sanoista arjen teoiksi organisaatiossa? Tule kerryttämään osaamistasi ja rakentamaan asiakaskokemuksesta kilpailuetu. Saat konkreettisia työkaluja omaan työhösi ja akateemisia referenssejä vaikkapa opinnäytetyöhösi.

Oppimateriaalit

Opintojakson Moodlessa on tieteellisiä artikkeleja, oheismateriaaleja ja kirjallisuusluettelo. Osa oppimateriaaleista on englanninkielisiä (erit. tieteelliset artikkelit).

Opetusmenetelmät ja ohjaus

Online toteutus ajalla 29.10 - 10.12.2024.

Työelämäyhteydet

Oppimistehtävät laaditaan yritykselle tai organisaatiolle (opiskelija valitsee itse).
Opintojaksolla on mahdollisesti vierailevia luennoitsijoita (ilmoitetaan erikseen).

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Ei tenttiä (ennakkotehtävä ja kolme pakollista oppimistehtävää).

Kansainvälisyys

Opintojaksolla hyödynnetään englanninkielisiä tieteellisiä artikkeleja ja englanninkielistä kirjallisuutta.
Luennoilla käsitellään myös kansainvälisiä esimerkkejä.

Toteutuksen valinnaiset oppimistavat

AHOT (aikaisemmin hankitun osaamisen tunnistaminen, kannattaa keskustella opinto-ohjaajan kanssa)

Oppimistehtävät

Ennakkotehtävä (samalla karsiva tehtävä)
Kolme pakollista oppimistehtävää, jotka tehdään valitulle kohdeorganisaatiolle: 1) Pari- tai yksilötehtävänä Service Logic Business Model Canvas; 2) Asiakaspolun kehittäminen ja 3) Asiakaskokemuksen johtamisen nykytila-analyysi ja sen kehittäminen.

Arviointitavat

Ennakkotehtävän painoarvo 10%, oppimistehtävä 1:n painoarvo 40%, oppimistehtävä 2:n painoarvo 20% ja oppimistehtävä 3:n painoarvo 30% kokonaisarvosanasta.
Opintojakson hyväksytty suorittaminen edellyttää kaikkien tehtävien suorittamista hyväksytysti.

Siirry alkuun