Asiakaspolun kehittäminen ja asiakaskokemuksen johtaminen (5 op)

Toteutuksen tunnus: SAL4HM003-3011

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
02.01.2023 - 24.03.2023
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
27.03.2023 - 19.05.2023
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
5 op
Toimipiste
Pasilan toimipiste
Opetuskielet
suomi
Paikkoja
31 - 50
Koulutus
LUJOM Liiketoiminnan uudistamisen ja johtamisen koulutus
PAKEM Palveluliiketoiminnan johtamisen ja kehittämisen koulutus
LITEM Liiketoiminnan teknologiat -koulutus
Opettajat
Leena Korttilalli
Ryhmät
EVENING
Iltaopetus
CONTACT
Lähitoteutus
Opintojakso
SAL4HM003

Arviointiasteikko

H-5

Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen

Oppimistavat (sisältää ahotin ja erilaiset toteutusvaihtoehdot)

a) Lähiopetustoteutus, johon liittyy oppimistehtäviä, vertaisoppimista, pari/tiimi/projektityöskentelyä, itsenäistä työskentelyä sekä mahdollinen tentti

b) Suunnitelmaan pohjautuva omassa työssä oppiminen eli opinnollistaminen, mikäli opiskelija pystyy oppimaan opintojakson sisällöt työssään/harrastuksessaan. Lisätietoja opinto-ohjaajalta tai vastuuopettajalta.

c) Näyttö (jos opiskelija hallitsee jo opintojakson sisällöt). Lisätietoja opinto-ohjaajalta tai vastuuopettajalta.

Moduuliin sisältyy myös pakollisena oman oppimisen arviointi.

Intro

Millä keinoin viedä asiakaskokemuksen kehittäminen ja johtaminen sanoista arjen teoiksi organisaatiossa? Tule kerryttämään osaamistasi ja rakentamaan asiakaskokemuksesta kilpailuetu. Saat konkreettisia työkaluja omaan työhösi ja akateemisia referenssejä vaikkapa opinnäytetyöhösi.

Go back to top of page