Asiakaspolun kehittäminen ja asiakaskokemuksen johtaminen (5 op)
Toteutuksen tunnus: SAL4HM003-3011
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 02.01.2023 - 24.03.2023
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 27.03.2023 - 19.05.2023
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Toimipiste
- Pasilan toimipiste
- Opetuskielet
- suomi
- Paikkoja
- 31 - 50
- Koulutus
- LUJOM Liiketoiminnan uudistamisen ja johtamisen koulutus
- PAKEM Palveluliiketoiminnan johtamisen ja kehittämisen koulutus
- LITEM Liiketoiminnan teknologiat -koulutus
Arviointiasteikko
H-5
Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen
Oppimistavat (sisältää ahotin ja erilaiset toteutusvaihtoehdot)
a) Lähiopetustoteutus, johon liittyy oppimistehtäviä, vertaisoppimista, pari/tiimi/projektityöskentelyä, itsenäistä työskentelyä sekä mahdollinen tentti
b) Suunnitelmaan pohjautuva omassa työssä oppiminen eli opinnollistaminen, mikäli opiskelija pystyy oppimaan opintojakson sisällöt työssään/harrastuksessaan. Lisätietoja opinto-ohjaajalta tai vastuuopettajalta.
c) Näyttö (jos opiskelija hallitsee jo opintojakson sisällöt). Lisätietoja opinto-ohjaajalta tai vastuuopettajalta.
Moduuliin sisältyy myös pakollisena oman oppimisen arviointi.
Intro
Millä keinoin viedä asiakaskokemuksen kehittäminen ja johtaminen sanoista arjen teoiksi organisaatiossa? Tule kerryttämään osaamistasi ja rakentamaan asiakaskokemuksesta kilpailuetu. Saat konkreettisia työkaluja omaan työhösi ja akateemisia referenssejä vaikkapa opinnäytetyöhösi.