Myynti verkossa (10 op)

Toteutuksen tunnus: SAL3PO304-3006

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
04.01.2021 - 15.01.2021
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
18.01.2021 - 21.05.2021
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
10 op
Toimipiste
Porvoon toimipiste
Opetuskielet
suomi
Paikkoja
15 - 40
Koulutus
VIMA Myynnin ja visuaalisen markkinoinnin koulutusohjelma
Opettajat
Juhana Isohanni
Anna Vähäsalo
Ryhmät
PO5
Porvoo Advanced Studies / Syventävät opinnot (PO5)
Opintojakso
SAL3PO304

Arviointiasteikko

H-5

Aikataulu

Toteutussuunnitelma
Viikko 3 Johdatus kurssille
Viikko 4 Verkkostrategian viitekehys
Viikko 5 Yrityksen ulkoisen toimintaympäristön arviointi
Viikko 6 Kilpailun ja yhteistyön samanaikaisuus - coopetition
Viikko 7 Sisältömarkkinointi
Viikko 8 Intensiiviviikko (ei lähiopetusta)
Viikko 9 Do you feel naked? Tietoturva verkossa
Viikko 10 Aina tulee sanomista – toimivat verkkokampanjat (Sanoma Media)
Viikko 11 Yrityksen sisäiset resurssit ja kompetenssit
Viikko 12 Monikanavaisuus verkossa (growth hacking -työpaja)
Viikko 13 Verkkokaupan miinat (Sami Helpelä)
Viikko 14 Asiakaslähtöisen markkinoinnin työkalut
Viikko 15 Kilpailuedun säilyttäminen
Viikko 16 Verkon arvoketju
Viikko 17 Artikkelibriiffaus (lopputehtävä)
Viikko 18 Palaute + itse- ja vertaisarviointi

Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen

Oppimistavat (sisältää ahotin ja erilaiset toteutusvaihtoehdot)
a) Lähiopetustoteutus, johon liittyy oppimistehtäviä, projektityöskentelyä, itsenäistä työskentelyä sekä mahdollinen tentti.
b) Suunnitelmaan pohjautuva omassa työssä oppiminen eli opinnollistaminen, mikäli opiskelija pystyy oppimaan opintojakson sisällöt työssään/harrastuksessaan. Lisätietoja opinto-ohjaajalta tai vastuuopettajalta.
c) Näyttö (jos opiskelija hallitsee jo opintojakson sisällöt). Lisätietoja opinto-ohjaajalta tai vastuuopettajalta.
Moduuliin sisältyy myös pakollisena oman oppimisen arviointi.

Oppimateriaalit

Lahtinen, Tero (2013) : Verkkokaupan käsikirja
Molenaar, Cor (2013) : The end of Shops: Social buying and the battle for the customer
McIntyre, Charles; Melewar, T.C. & Charles, Dennis: (2016): Multi-channel marketing, branding and retail design: new challenges and opportunities
Muu erikseen ilmoitettava kirjallisuus
Webinaarit
E-kirjat

Opetusmenetelmät ja ohjaus

Oppimistavat (sisältää ahotin ja erilaiset toteutusvaihtoehdot)
a) Lähiopetustoteutus, johon liittyy oppimistehtäviä, projektityöskentelyä, itsenäistä työskentelyä sekä mahdollinen tentti.

b) Suunnitelmaan pohjautuva omassa työssä oppiminen eli opinnollistaminen, mikäli opiskelija pystyy oppimaan opintojakson sisällöt työssään/harrastuksessaan. Lisätietoja opinto-ohjaajalta tai vastuuopettajalta.

c) Näyttö (jos opiskelija hallitsee jo opintojakson sisällöt). Lisätietoja opinto-ohjaajalta tai vastuuopettajalta.

Moduuliin sisältyy myös pakollisena oman oppimisen arviointi.

Työelämäyhteydet

Vierailijaluentoja eri yrityksistä

Toteutuksen valinnaiset oppimistavat

Suunnitelmaan pohjautuva omassa työssä oppiminen eli opinnollistaminen, mikäli opiskelija pystyy oppimaan opintojakson sisällöt työssään/harrastuksessaan. Lisätietoja opinto-ohjaajalta tai vastuuopettajalta.

Näyttö (jos opiskelija hallitsee jo opintojakson sisällöt). Lisätietoja opinto-ohjaajalta tai vastuuopettajalta.

Oppimistehtävät

Lähiopetustoteutus, johon liittyy oppimistehtäviä, projektityöskentelyä, itsenäistä työskentelyä sekä mahdollinen tentti.

Arviointitavat

Lähiopetustoteutus, johon liittyy oppimistehtäviä, projektityöskentelyä, itsenäistä työskentelyä sekä mahdollinen tentti.

Go back to top of page