Myynti verkossa (10 op)
Toteutuksen tunnus: SAL3PO304-3006
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 04.01.2021 - 15.01.2021
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 18.01.2021 - 21.05.2021
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 10 op
- Toimipiste
- Porvoon toimipiste
- Opetuskielet
- suomi
- Paikkoja
- 15 - 40
- Koulutus
- VIMA Myynnin ja visuaalisen markkinoinnin koulutusohjelma
- Opettajat
- Juhana Isohanni
- Anna Vähäsalo
- Ryhmät
-
PO5Porvoo Advanced Studies / Syventävät opinnot (PO5)
- Opintojakso
- SAL3PO304
Arviointiasteikko
H-5
Aikataulu
Toteutussuunnitelma
Viikko 3 Johdatus kurssille
Viikko 4 Verkkostrategian viitekehys
Viikko 5 Yrityksen ulkoisen toimintaympäristön arviointi
Viikko 6 Kilpailun ja yhteistyön samanaikaisuus - coopetition
Viikko 7 Sisältömarkkinointi
Viikko 8 Intensiiviviikko (ei lähiopetusta)
Viikko 9 Do you feel naked? Tietoturva verkossa
Viikko 10 Aina tulee sanomista – toimivat verkkokampanjat (Sanoma Media)
Viikko 11 Yrityksen sisäiset resurssit ja kompetenssit
Viikko 12 Monikanavaisuus verkossa (growth hacking -työpaja)
Viikko 13 Verkkokaupan miinat (Sami Helpelä)
Viikko 14 Asiakaslähtöisen markkinoinnin työkalut
Viikko 15 Kilpailuedun säilyttäminen
Viikko 16 Verkon arvoketju
Viikko 17 Artikkelibriiffaus (lopputehtävä)
Viikko 18 Palaute + itse- ja vertaisarviointi
Toteutustavat, näyttö ja opinnollistaminen
Oppimistavat (sisältää ahotin ja erilaiset toteutusvaihtoehdot)
a) Lähiopetustoteutus, johon liittyy oppimistehtäviä, projektityöskentelyä, itsenäistä työskentelyä sekä mahdollinen tentti.
b) Suunnitelmaan pohjautuva omassa työssä oppiminen eli opinnollistaminen, mikäli opiskelija pystyy oppimaan opintojakson sisällöt työssään/harrastuksessaan. Lisätietoja opinto-ohjaajalta tai vastuuopettajalta.
c) Näyttö (jos opiskelija hallitsee jo opintojakson sisällöt). Lisätietoja opinto-ohjaajalta tai vastuuopettajalta.
Moduuliin sisältyy myös pakollisena oman oppimisen arviointi.
Oppimateriaalit
Lahtinen, Tero (2013) : Verkkokaupan käsikirja
Molenaar, Cor (2013) : The end of Shops: Social buying and the battle for the customer
McIntyre, Charles; Melewar, T.C. & Charles, Dennis: (2016): Multi-channel marketing, branding and retail design: new challenges and opportunities
Muu erikseen ilmoitettava kirjallisuus
Webinaarit
E-kirjat
Opetusmenetelmät ja ohjaus
Oppimistavat (sisältää ahotin ja erilaiset toteutusvaihtoehdot)
a) Lähiopetustoteutus, johon liittyy oppimistehtäviä, projektityöskentelyä, itsenäistä työskentelyä sekä mahdollinen tentti.
b) Suunnitelmaan pohjautuva omassa työssä oppiminen eli opinnollistaminen, mikäli opiskelija pystyy oppimaan opintojakson sisällöt työssään/harrastuksessaan. Lisätietoja opinto-ohjaajalta tai vastuuopettajalta.
c) Näyttö (jos opiskelija hallitsee jo opintojakson sisällöt). Lisätietoja opinto-ohjaajalta tai vastuuopettajalta.
Moduuliin sisältyy myös pakollisena oman oppimisen arviointi.
Työelämäyhteydet
Vierailijaluentoja eri yrityksistä
Toteutuksen valinnaiset oppimistavat
Suunnitelmaan pohjautuva omassa työssä oppiminen eli opinnollistaminen, mikäli opiskelija pystyy oppimaan opintojakson sisällöt työssään/harrastuksessaan. Lisätietoja opinto-ohjaajalta tai vastuuopettajalta.
Näyttö (jos opiskelija hallitsee jo opintojakson sisällöt). Lisätietoja opinto-ohjaajalta tai vastuuopettajalta.
Oppimistehtävät
Lähiopetustoteutus, johon liittyy oppimistehtäviä, projektityöskentelyä, itsenäistä työskentelyä sekä mahdollinen tentti.
Arviointitavat
Lähiopetustoteutus, johon liittyy oppimistehtäviä, projektityöskentelyä, itsenäistä työskentelyä sekä mahdollinen tentti.